כסף וצרכנות

חשמל בחינם לכל הלילה: מי מציע את ההטבה המפתיעה?

התחרות בשוק החשמל עולה שלב: חשמל חינם ללילות הקיץ ללקוחות פזגז חשמל. המבצע בתוקף עד ל- 30.09.2023 או ל-5,000 המצטרפים הראשונים
מערכת ice |  7
התייקרות החשמל (צילום shutterstock, pexels)
חברת פזגז, ספקית חשמל אשר כבר מספקת חשמל לאלפי בתי אב בישראל יוצאת במבצע חסר תקדים: חשמל חינם בלילה במשך חודשיים כולל מזגן. המבצע יהיה תקף למצטרפים חדשים למשך חודשיים עד סוף השנה החל מהניוד של המונה החכם מחברת החשמל לפזגז.
יש לציין כי לקוחות קיימים יוכלו גם הם להנות מהמבצע בבחירת מסלול "לילה חינם". לאחר חודשיים של הטבת "לילה חינם", הלקוח יוכל להצטרף לכל מסלול מבין מגוון המסלולים שפזגז מציעה.

חברת פזגז חשמל הינה ספקית חשמל אשר מציעה מסלולים אטרקטיביים שעשויים לחסוך למשק בית עד 8% בשנה מחשבון החשמל. כדי להתחבר לפזגז חשמל על הלקוח להיות בעל מונה חכם, אותו ניתן להזמין מחברת החשמל. פזגז חשמל בוחנת ומנתחת את צריכת החשמל בבית ויכולה להמליץ ללקוח כבר כחודש לאחר המעבר מהו המסלול שיחסוך לו הכי הרבה כסף. המבצע חסר התקדים יכול לחסוך עד כ- 350 שקל לחודשיים לחשבונית החשמל של משפחות אשר מתמודדות עם צריכת מזגן מוגברת בלילות הקיץ החמים.
אסף עופר, מנכ"ל פזגז: "פזגז ממשיכה להוביל את התחרות בשוק החשמל ומציעה ללקוחותיה ולמצטרפים חדשים מבצע חסר תקדים שלא נראה כדוגמתו בשוק החשמל מעולם. אנו מזמינים את כלל אזרחי ישראל לעבור למונה חכם ולהתחיל לחסוך בחשבונות החשמל כבר מעכשיו".
המבצע בתוקף עד ל- 30.09.2023 או ל-5,000 המצטרפים הראשונים. מבצע לילה חינם הינו בין השעות 23:00 בלילה ל -7:00 בבוקר ועד לצריכת של 300 קוט"ש לחודש (שווי של כ-175 שקל לחודש) צרכן יוכל לעבור בין המסלולים השונים המוצגים באותה העת בעלות בקשת מעבר של 29.9 שקל בלבד.
ההנחות יינתנו מתוך התעריף הביתי האחיד, לפני מע"מ ויחלו לאחר ניוד הלקוח והצטרפותו לפזגז חשמל. החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק או לשנות את תנאי המבצע בכל עת. בכפוף לתקנון ללקוחות ביתיים וחדשים בלבד.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    התרחקו ממונה חכם
    ראו הוזהרתם 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 5
    הסבר: כשיש חיבור למונה חכם, בכל רגע הממשלה תוכל לנתק אתכם מחשמל במידה ולא תקחו חיסונים, לא תעשו בידוד, תשלוט בכם. זה כביכול מתחיל מהרצון שלכם להטבות,שיטת גזר, אך אם לא תצייתו, יגיע המקל. תקשיבו למי שרואה כמה צעדים קדימה, ואל תזמינו מונה חכם. אדם חכם לא נכנס למלכודת ממסדית. אגב, זו לא הממשלה של ישראל, אלא לוביסטים שקשורים לגלובליסטים ולאג'נדה 2030 שהשתלטו על קובעי המדיניות. אל תקחו חלק בהתקנת מונה חכם. אל תקחו חלק בעיר חכמה. כל זה עלול לגרום שוב לסגרים. אנחנו בני חורין.
    סגור
  • מונה חכם
    דודו 04/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זקוק לאישפוז דחוף
    סגור
  • הכל תקין אצלך בראש? (ל"ת)
    חכמת ההמונים 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מונה
    מממ 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אויש נו באמת איזה שטויות ,לי יש מונה חכם כבר עשר שנים ואף אחד לא חסם אותי בזמן הקורונה בלי חיסון .וזה כן יותר חיסכוני
    סגור
  • נו באמת
    ריאלי 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לא אתייחס לטיאוריית קונספירציה של חיסונים פה, רק הערה אחת יש לי. אתה באמת באמת חושב שחברת חשמל שנמצאת בבעלות המדינה חייבת מונה חכם כדי לנתק אותך ברגע? זה כמו להיות בן אדם שמאמין שצבירת מזומן מתחת לבלטות הופך אותו להיות חסין למדיניות מוניטרית של המדינה.
    סגור
  • חברת חשמל בבעלות פרטית
    מאיר 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזמן חברת חשמל הופרטה לכן הם יקרנים במחיר של הקילו וואט. ובנוסף גם גונבים מאזרחים שאין להם מונה חכם כי לפעמים לא שולחים בודק ונותנים ערכה לא סבירה לגבי הצריכה. גנבים ורמאים.
    סגור
  • 1.
    על מי עובדים
    אורח 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדרך כלל ה-5000 הראשונים הם מהמשפחה. דודים, ילדים, אחים, בני דודים, שכנים, חברים וכו'
    סגור