כסף וצרכנות

שופרסל במהלך מרגש: תקנו את המוצר הזה ותסייעו לילדים חולים

כחלק מחגיגות ה100 שנות פלא של דיסני, רשת שופרסל, בשיתוף עם דיסני ישראל, החליטו להציב לעצמם כמטרה -להגשים מעל 100 משאלות לילדי Make-A-Wish החולים במחלות מסכנות חיים. דיסני ושופרסל יצרו תיק קניות רב פעמי עם הדמויות האהובות מכל הזמנים כאשר הרווחים יועברו להגשמת משאלות של יותר מ-100 ילדים חולים

מערכת ice |  1
שופרסל והרשות לניירות ערך (צילום freepik, vecteezy)
מרגש. כחלק מחגיגות 100 שנים להולדת דיסני, רשת הקמעונאות הגדולה בישראל, שופרסל, בשיתוף עם דיסני ישראל, החליטו להציב לעצמם כמטרה -להגשים מעל 100 משאלות לילדי Make-A-Wish החולים במחלות מסכנות חיים.
דיסני ושופרסל יצרו תיק קניות רב פעמי עם הדמויות האהובות מכל הזמנים כאשר הרווחים יועברו להגשמת משאלות של יותר מ - 100 ילדים חולים. התיקים הרב פעמיים יוצעו למכירה בכל סניפי שופרסל ברחבי הארץ ובשופרסל Online החל מה-17.7.23 על כל תיק קניות שיימכר, שופרסל תתרום 5 שקל למען ילדי Make-A-Wish.

עמותת Make-A-Wish הינה עמותה הפועלת להגשמת משאלות ליבם של ילדים החולים במחלות מסכנות חיים בגילאי 3-18. דיסני  ועמותת Make-A-Wish הינם שותפים לדרך מזה שנים רבות ויוצאים בקמפיינים משותפים כדי לאפשר לכמה שיותר ילדים חולים להגשים את המשאלה הכי גדולה שלהם. המשאלה הכי מבוקשת בכל 50 סניפי העמותה בעולם זה להיפגש עם הדמויות של דיסני ולבקר בפארקים.
טלי תובל, סמנכ"ל תקשורת תאגידית שופרסל: "שופרסל שמחה להמשיך את שיתוף הפעולה המוצלח עם דיסני לעשייה חברתית ולסייע בהגשמת חלומות של ילדי עמותת Make-A-Wish בישראל. תיק הקניות עוצב בהשראת דמויות דיסני האהובות שמלוות את החלומות של כולנו"
מייסדת ומנכלית עמותת Make-A-Wish דניס בר אהרון :"אני מודה לשופרסל על האפשרות לשיתוף פעולה כל כך רחב שיאפשר לנו להגיע לעוד ילדים ולהגשים יותר משאלות. מזמינה אתכם בקיץ הזה לקנות את התיקים ברשת שופרסל ובכך תזכו לקחת חלק ביותר מ 100 משאלות של ילדים החולים במחלות מסכנות חיים".
מנכ"לית חטיבת הסחר של דיסני ישראל קרן סער הוסיפה: "אני גאה ונרגשת להתגייס למטרה כל כך חשובה ביחד עם השותפים שלנו רשת שופרסל ולהעניק לילדי   Make-A-Wish כוח תקווה ושמחה בתקופה כה מורכבת בחייהם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    1
    JCfUZQsq 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1
    סגור