כסף וצרכנות

עדיין לא הזמנתם חופשה? הרווחתם! ביום הזה הכי משתלם להזמין

אם עוד לא הזמנתם חופשה משפחתית הקיץ, זה בדיוק בשבילכם: כך תוכלו לחסוך אלפי שקלים בחופשה המשפחתית הקרובה ולהוזיל את המחיר
מערכת ice | 
הזמנת חופשה (צילום shutterstock)
אם עדיין לא הזמנתם את החופשה המשפחתית הקרובה שלכם זה בדיוק הזמן לעשות את זה - משתי סיבות: אם תרכשו דיל לחופשה בשבוע האחרון של חודש אוגוסט ותחמיצו רק יום לימודים אחד תחסכו בגדול. כמו כן, ישנה עלייה של 70% בהזמנת דילים ביחס לשנה שעברה באותה התקופה.
החופש הגדול בפתח, התכנונים והזמנות הנופשים המשפחתיים בעיצומן, ולכן חשוב להכיר את המשתנים הרלוונטיים המשפיעים על עלויות החופשה. אם עוד לא הזמנתם את החופשה הקרובה שלכם, הרווחתם. ריכזנו עבורכם שני טיפים חשובים שאם תפעלו לפיהם רק תרוויחו.

אם עוד לא הזמנתם חופשה, זה הזמן. לדוגמה - משפחה שבכל זאת בחרה לחכות לרגע האחרון יכולה ליהנות מחבילות נופש הכל כלול, הכוללות טיסות ישירות, מלון, העברות וכבודה אשר נותנות שקט נפשי למשפחה. עלות של חופשה לזוג + 2 תעלה 444$ לאדם למלון חמישה כוכבים ביעד המבוקש ביותר השנה אנטליה שבטורקיה - ממלכת הקלאבים.
חשוב לדעת כי תקופת החגים השנה מגיעה מוקדם מהרגיל, בתקופה זו ישנו ביקוש רב ומחירי הטיסות מתייקרים. לכן, ישנו חלון הזדמנויות מתחילת ספטמבר עד תקופה זו בו ניתן לטוס עם המשפחה במחירים נוחים מבלי לקרוע את הכיס. אם תצאו לחופשה בשבוע האחרון של חודש אוג׳ ותפספסו רק יום אחד של לימודים (ביום שישי ה-1.9) תוכלו לחסוך אלפי שקלים.
לדוגמה: חופשה של ארבעה לילות בשבוע האחרון של חודש אוגוסט זולה יותר ב800$ לעומת אותה חופשה בשבוע שלפני כן.  
אורן כהן מגורי, סמנכ"ל שיווק ומכירות השטיח המעופף: ״אם משווים את כמות הישראלים שהזמינו חופשה משפחתית השנה ברגע האחרון ביחס לאותה תקופה בשנה שעברה באותם תאריכים, ניתן לראות השנה עלייה של כ70% בכמות מזמיני החופשות  ברגע האחרון. כאשר אנטליה נמצאת במקום הראשון בטבלת הביקושים. החופש הגדול התחיל, המשפחות הישראליות מחפשות דרך להעסיק את הילדים. גם אלה שהזמינו מראש וגם כאלה שלא. אף משפחה ישראלית לא תוותר על חופשה בקיץ הקרוב״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה