כסף וצרכנות

עוקץ המוניות נחשף: כך נוסע אוטיסט נעקץ ב-825 שקל

סערה גדולה ברשתות החברתיות סביב נהג מונית שעקץ לכאורה נער אוטיסט, כאשר גבה על נסיעה מרחובות לאריאל, שלכל היותר אורכת שעה, סכום של יותר מ-800 שקלים, 825 שקל ליתר דיוק עם קבלה. אמו זכתה להצעה לפיצוי מביך וזה מה שהיה לה לענות
מערכת ice |  2
מוניות (צילום shutterstock)
העוקץ של נוסעים תמימים על ידי נהגי מוניות חמדנים לא נפסק. בסוף השבוע התעוררה סערה גדולה ברשתות החברתיות סביב נהג מונית שעקץ לכאורה נער אוטיסט, כאשר גבה על נסיעה מרחובות לאריאל, שלכל היותר אורכת שעה, סכום של יותר מ-800 שקלים, 825 שקל ליתר דיוק עם קבלה.
בראיון לגדעון אוקו בחדשות 12, סיפרה אמו של הנוסע שנעקץ: "הבן שלי בן 23 על הספקטרום, אוטיסט בתפקוד גבוה, ומבחינתו גם אם הנהג היה אומר 20 אלף שקל – הוא היה אומר 'בסדר'".

לדבריה היא עשתה כל מאמץ לאתר את הנהג: "ניסיתי לפנות לגט פעמים רבות, דרך פלטפורמות שונות, והם התנערו מאיתנו, כשענו אמרו שזה מקרה חמור והם יבדקו מה קרה. חזרו אליי ואמרו – 'זה לא קשור אלינו, זה לא עובד שלנו, הוא רק משתמש באפליקציה של גט'".
הסערה האמיתית פרצה רק לאחר שהפוסט שפרסמה האם, פשוט התפוצץ ברשתות החברתיות וזכה לתהודה רבה. רק אז נאותו לדבריה בחברת המוניות גט טקסי להתקשר אליה ולפצות אותה ואת בנה בסכום של 100 שקלים. "אמרתי להם שלא מדובר בכסף, זאת גנבה לאור יום".
חברת Gett מסרה בתגובה: "החברה רואה את המקרה שמתואר על ידי הלקוחה בחומרה רבה ומצרה על החוויה השירותית של הלקוחה ובנה. עד לבירור העניין, הנהג נחסם משימוש באפליקציה. בנוסף, הלקוחה זוכתה בגין הנסיעה. כדי שניתן יהיה למצות את הטיפול במקרה הוצע ללקוחה להגיש תלונה למשרד התחבורה, הגוף שאמון על נהגי המוניות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נהג מונית
    משה 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי הילד האוטיסט המפגר שלך ירק על הנהג המסכן
    סגור
  • 1.
    כל הכבודלגט
    רעות 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לגט שחסמה את הנהג משימוש באפליקציה עד לבירור הנושא אבל הגיע הזמן שגם משרד התחבורה יתעורר ויעשה את העבודה שלו. לא מתפקידה של גט לטפל בכל נהג שסרח תוך שימוש בפלטפורמה שלה.
    סגור