כסף וצרכנות

זוועה בנתב"ג: כך הנהג רימה את הנוסעת ב-580 שקל

אדם בשם מיכאל שיתף בטוויטר שלו: "עובד על כנס יותר משנה. מביא לארץ 30 חוקריםות (ואם יורשה לי, לא דבר של מה בכך בנסיבות הפוליטיות של ישראל), לרובם המוחלט, ביקור ראשון בישראל. נהג מונית גובה מנוסעת בודדת עם טרולי אחד, בשעת אחהצ באמצע השבוע 580 שח מנתבג לתל אביב. מה תאמרי, כבוד השרה מירי רגב?"
מערכת ice | 
מוניות (צילום shutterstock)
רשות שדות התעופה פרסמה בחודש דצמבר 2022 מכרז להפעלת מערך המוניות בנתב"ג. זאת כדי להוריד מחירים, לפקח עליהם וכן, גם לדאוג לנוסעים. אבל מקרה חדש מראה שהעוקץ של הנהגים עדיין חי וקיים.
אדם בשם מיכאל שיתף בטוויטר שלו: "עובד על כנס יותר משנה. מביא לארץ 30 חוקריםות (ואם יורשה לי, לא דבר של מה בכך בנסיבות הפוליטיות של ישראל), לרובם המוחלט, ביקור ראשון בישראל. נהג מונית גובה מנוסעת בודדת עם טרולי אחד, בשעת אחהצ באמצע השבוע 580 שח מנתבג לתל אביב. מה תאמרי, כבוד השרה מירי רגב?".
 
הוא ציין בהמשך שאותה התיירת שילמה במזומן", למה דווקא רגב היא מוקד הפנייה שלו? "היא שרת התחבורה. זה אמור לעניין אותה. אם יש לה סמכויות פיקוח, שתפעיל אותן, ואם לא, שתעשה סדר בזמן שנהגים כאלה פוגעים במישרין בתיירות ובהכנסות של אחרים. האורחת הזו הרי לא תחזור לפה שוב".
בשדה התעופה כמובן ידועים לא מעט מקרים של עוקץ תיירים בסכומי עתק על ידי נהגי מוניות, כמובן שאין זה משליך על כולם, אבל נוצר לחלק מסוים מהנהגים שם רע בעקבות המקרים הללו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה