כסף וצרכנות

מחפשים מתנת סוף שנה למורים? הרשת הזאת מציעה לכם מבצע

לקראת סיום שנת הלימודים, רשת זר פור יו מציעה 15% הנחה על מתנות סוף שנה למורים, כולל מארזי sabon, שוקולדים, יינות, שמני זית, עציצים ועוד
מערכת ice | 
יעל שלביה בזר פור יו (צילום יחצ)
שנת הלימודים לקראת סיום, וזה הזמן לומר תודה למורים ולמורות שהשקיעו בילדים שלנו במשך כל השנה, להראות להם שאנו מעריכים את ההשקעה הרבה שלהם בתנאים לא פשוטים, שלא לדבר על השכר.
בין אם אתם ועד כיתה שרוצים לקנות מתנה מרוכזת לכל מורי הכיתה, או הורים שרוצים להודות במתנה אישית, אחת האפשרויות היא מארזים הכוללים זרי פרחים. רשת ZER4U פרסמה היום מגוון מתנות סופשנה למורות וגננות - החל ממארזי SABON, מארזי שוקולדים מפנקים מבית MAX BRENNER, יינות, שמני זית וכמובן עציצים ומגוון סידורים של פרחי העונה.

ברשת זר פור יו מציעים גם מבצע: 15% הנחה על מגוון מתנות סוף השנה. המחירים נעים החל מ-89 שקל לשוקולדים מקס ברנר עם בלון אהבה, מיקס גרברות ומארז שוקולדים מפנק של מקס ברנר ב-202 שקל, מארז שמני זית בוטיק ב-127 שקל, עציץ עץ זית ננסי שמן זית איכותי ושוקולד מקס ברנר ב-167 שקל ועוד.
במידה וחשבתם להעניק למורה כרטיס שובר מתנה דיגיטלי ברשת, כדאי לדעת שמחקר שנעשה באוניברסיטת מערב וירג'יניה מצא, שאנשים מרגישים טוב יותר כשיש להם משהו למסור לאדם אחר באופן פיזי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה