כסף וצרכנות

שמנות משלמות יותר? אותו בגד - יקר יותר במידות גדולות

אתר S.wear מציע בגדי נשים אך מתמחר אחרת מידות קטנות לעומת פלאס-סייז. "למה מישהי שמנה צריכה לשלם יותר על אותו פריט? זה מרתיח אותי", הגיבה גולשת, והחברה הגיבה: "ההפרש רק 20 שקל, אנו בתהליך הקמה, בהמשך המחיר יהיה אחיד"
מערכת ice | 
מתוך אתר S wear (צילום צילום מסך)
אתר האופנה S.wear מוכר את אותם בגדי נשים במחירים שונים בין המידות הרגילות לגדולות. בדיקה מעלה כי בגדי "פלאס-סייז" נמכרים במחירים גבוהים יותר, מה שעורר את זעם הלקוחות.
ב"תוכנית חיסכון" הציגו את הפערים לפיהם שמלת סלינה כתומה שנמכרת באתר ב-144 שקלים, עולה במידות גדולות 164 שקלים. חולצה לבנה שנמכרת ב-68 שקלים, תעלה במידה גדולה 88 שקלים.

"למה מישהי שמנה צריכה לשלם יותר על אותו פריט? זה מרתיח אותי", כתבה אשת יחסי הציבור והסטייליסטית חן אמבר באינסטגרם שלה, "ואל תיכנסו איתי לענייני עלות ייצור כי אני בתעשייה ויודעת שזה חרטא".
אמבר זכתה לתגובה מהחברה לפיה "קטגוריית הפלאס-סייז נמצאת בתהליך הקמה ולכן המחיר שונה, ונמצאת כנישה בפני עצמה. אנחנו עובדים על כך שבהמשך המחיר יהיה אחיד לכל המידות".
יועצת השיווק של S.wear, מילי דרור-אקשלמה, הוסיפה: "ברשת קיימות מאז ומתמיד מידות עד 46, מה שלא ניתן למצוא ברשתות אחרות. לפני כשנה, התחלנו לייצר את המידות של הפלאז-סייז, בגלל בקשות חוזרות ונשנות. ניסינו לתת מענה מהיר ללקוחות שלנו ויצאנו לתהליך ייצור נפרד, תהליך שבו התאמנו את הייצוא למידות הללו – סה"כ 20 שקלים הפרש. כמו כל מוצר נישה שאנחנו מכניסים, אנחנו לומדים אותו לעומק, וזה מה שעשינו כאן. בעקבות תגובות טובות הגדלנו את הגזרות. ככל שהכמויות יהיו גדולות יותר ויהיו יותר גזרות גם המחיר יוכל לרדת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה