כסף וצרכנות

קסטרו חוטפת תביעה? "טראומה נוראית, סיוטים, פחדים ועוגמת נפש"

שלוש נערות הגישו מכתב התראה לפני תביעה נגד חברת קסטרו והנהלת קניון איילון ("שלמו 50 אלף שקל או שנתבע"), זאת בטענה שהן נתקעו במשך שעה במעליב של החנות ואף אחד לא עזר להן לצאת
מערכת ice | 
קסטרו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
שלוש נערות הגיעו לביקור בקניון איילון בחודש שעבר כדי לעשות קניות של בגדים ולהסתובב מעט, אך הבילוי שאמור היה להיות כיף, הסתיים בסיוט של ממש. שלוש הנערות נתקעו במעליב שבקניון שברמת גן במשך שעה שלמה, שהרגישה כמו נצח. הנערות צרחו במשך זמן רב, אך אף אחד לא הגיע.
על פי דיווח ב-N12, כעת הן שלחו מכתב התראה לפני תביעה לקסטרו ולהנהלת הקניון בעצמה, במסגרתה הן דורשות פיצויים של 50 אלף שקל. במכתב ההתראה לפני תביעה שנחשף ב-N12 נכתב בין היתר כי "כשהמעלית נתקעה הבנות נכנסו להיסטריה, מוכרות החנות פשוט הביטו בהן ולא עשו דבר. אף אחד לא נחלץ לעזרת הבנות".
עורך הדין מאור עשיר, המייצג את הנערות, סיפר ל-N12: "מדובר ברשלנות שגרמה לבנות לטראומה נוראית, סיוטים, פחדים ועוגמת נפש רבה. לא העבירו לנו תיעוד של המצלמות מהמקום למרות בקשותיי. הם הסירו אחריות והאשימו את הבנות".
מקסטרו נמסר בתגובה ל-N12: "אנו מצרים על המקרה בו ילדות צעירות נכנסו למעלית לבד, זאת על אף ההנחיה הברורה המצוינת בה בפירוש שהשימוש מתחת לגיל 14 הוא בליווי מבוגר בלבד. מיד עם קרות המקרה, הוזעקו למקום מכבי אש וטכנאי המעלית, אשר חילץ את הבנות עם הגעתו למקום. הילדות נתקעו במעלית שקופה בה הן רואות ושומעות את סביבתן, ובו בזמן צוות החנות היה צמוד לילדות מהרגע הראשון של התקלה, הרגיע אותן ונכח באופן מלא עד לתיקון התקלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה