כסף וצרכנות

האמת מאחורי לולולמון: "יקרים רק ב-5% מארה"ב"

השבוע מותג ביגוד הספורט, לולולמון, הגיע ארצה ופתח סניף ראשון בקניון רמת אביב, מרשת קניוני עופר. עם זאת, תחקיר שנכנס למאחורי הקלעים של השקת המותג מגלה כי המסע לא היה פשוט עבור קבוצת אירני שאחראית על המהלך
מערכת ice | 
חנות לולומון (צילום יחצ)
השבוע מותג ביגוד הספורט, לולולמון, הגיע ארצה ופתח סניף ראשון בקניון רמת אביב, מרשת קניוני עופר. עם זאת, תחקיר שנכנס למאחורי הקלעים של השקת המותג מגלה כי המסע לא היה פשוט עבור קבוצת אירני שאחראית על המהלך.
בריאיון למאקו, מייסד הקבוצה רוני אירני מספר שהוא הכיר את המותג שנים ספורות לאחר שפתח את הסניף הראשון שלו בקנדה בשנת 2000, וכבר אז הוא רצה להביא את המותג ארצה. עם זאת, זה ממש לא היה פשוט היות שהמותג בחר להתרחב בכוחות עצמו, ואכן רק לאחרונה הוא החל לפתוח סניפים גם באירופה.
הגישה של המותג השתלמה. החברה החלה בשנת 1998 בתור חנות יחידה לבגדי ספורט ספציפיים ליוגה ומאז התרחבה לקהילה שלמה. למותג היום ביגוד ספורט המיועד עבור כמעט כל הענפים, והיא נחשבת לשנייה בגודלה אחרי נייקי, והיא אפילו עוקפת את אדידס. בשנה החולפת מכירות המותג קפצו ל-8.1 מיליארד דולר, זינוק של 30% ביחס ל-2021.
עם זאת, המותג כולו שומר על צניעות. הוא לא מתדהר בפרסומים או סמלים מפוצצים. במקום, המוצרים שלו מדברים בשם עצמם. 
אירני מספר כי לפני שנה וחצי הוא הבין שישנן מספר חברות שנמצאות בשיח מול המותג לשם הבאתו ארצה. גם עימו יצרו קשר לבסוף ותודות להיכרות של הקבוצה עם המותג היא גם הצליחה לזכות באמונו. הוא מוסיף ואומר כי הערך הכי גדול של המותג הוא הקהילה: "אנשים יבואו גם לקנות בגדים וגם להיפגש. הסיסמה בלולו זה החיבור הקהילתי, ואנחנו מנסים לייצר מנוף לקשר. עשינו צעד מאוד דרמטי, המחירים פה יקרים רק ב-5 אחוז מבארה"ב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה