כסף וצרכנות

מריח טוב: שוק בשמי הנישה בתאוצה ומשיק שני מותגים חדשים

אינדיבידואל, בוטיק בשמי נישה השייך לחברת ש. שסטוביץ' מתרחב ומשיק בארץ שני מותגים חדשים מאיטליה ומצרפת. זה הסכום המפתיע שמגלגל שוק בשמי הנישה בישראל
מערכת ice | 
בוטיק אינדיבידואל (צילום יחצ)
שוק בשמי הנישה בישראל הולך ותופס תאוצה, ומגלגל כ-100 מיליון שקל בשנה. בוטיק בשמי הנישה "אינדיבידואל קבינט דה פרפום" משיק שני מותגי בישום חדשים בישראל: NEW NOTES האיטלקי ו-MAISON NOIR הצרפתי.
"אינדיבידואל קבינט דה פרפום", השייך לחברת ש. שסטוביץ', הוקם בשנת 2016 והיה לחנות בשמי הנישה הראשונה בישראל שהביאה את הבשורה היישר מצרפת, איטליה ועומאן. כיום הבוטיק מאגד תחת קורת גג אחת למעלה מ-18 מותגי בישום נישה מהנחשבים והמדוברים בעולם וביניהם BYREDO, THAMEEN LONDON, AMOUAGE, SERGE LUTENS ועוד.

איריס יודסין מנהלת שיווק בוטיק אינדיבידואל: "קטגוריית בשמי הנישה היינה הקטגוריה הגדלה ביותר בתחום הבישום כבר כ-3 שנים. בבוטיק שמנו לעצמנו למטרה להביא את המותגים המעניינים והחדשניים ביותר בקטגוריה על מנת לחשוף את הקהל המקומי ולתת במה למותגים קטנים וגדולים כאחד".
מותג הבישום הצרפתי MASION NOIR מציע ליין בשמים שהינם ללא מגדר, הנרקחים על בסיס מרכיבים באיכות הגבוהה ביותר ליצירת נוסחאות עמידות לאורך זמן עם חותמת ריח ברורה. כל הניחוחות נרקחים על-ידי אנשי מקצוע מובילים בתעשייה, מיוצרים בצרפת ומעוצבים בשוויץ.
NEW NOTES - מותג בשמי נישה איטלקי, חדש ונועז, קורא תיגר על קומפוזיציות ריח מוכרות. המותג מציע שילוב בין חומרי גלם טבעיים למולקולות חדשניות היוצרים יחד ניחוחות דינמיים, עשירים בניואנסים וניגודים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה