כסף וצרכנות

דרמה ברכבת ישראל: צעיר נהרג מפגיעה קטלנית, שיבושים בתנועת הרכבות

צעיר בן 20 אשר נכנס לשטח המסילה בניגוד להנחיות בתחנת קרית מוצקין, נפגע מרכבת חולפת ומותו נקבע. בשל האירוע חלים עיכובים ושינויים בתנועת הרכבות באזור הצפון והיסעים הוזמנו לתחנות קריית מוצקין, נהריה, כרמיאל וחיפה מרכז השמונה
מערכת ice | 
תחנת רכבת (צילום רכבת ישראל)
דרמה ברכבת ישראל, שהודיעה היום (שישי) כי אדם נפגע בתחנת הרכבת בקרית מוצקין מפגיעה של רכבת חולפת, זאת לאחר שנכנס לתחום המסילה בניגוד גמור לתחנה, ובעקבות כך ישנם שיבושים רבים בתנועת הרכבות באזור. עדיין לא ברור מה מצבו של אותו אדם.
בהודעה הרשמית בנוגע לאירוע החמור שהתרחש בסמוך לתחנת הרכבת בקרית מוצקין נמסר מרכבת ישראל כי "אדם אשר נכנס לשטח המסילה בניגוד להנחיות בתחנת קרית מוצקין, נפגע מרכבת חולפת. צוותי חירום והצלה של רכבת ישראל מד"א ומשטרה נמצאים במקום". עוד נמסר כי "בשל האירוע חלים עיכובים ושינויים בתנועת הרכבות באזור הצפון והיסעים הוזמנו לתחנות קריית מוצקין, נהריה, כרמיאל וחיפה מרכז השמונה".
בהמשך, נודע בעקבות הודעה שנמסרה מחילוץ והצלה כי "ברגעים אלה פועלים לוחמי האש תחנת קריות בחילוץ מורכב וקשה של צעיר בן 20 שנלכד מתחת לרכבת בתחנת קרית מוצקין. הלוחמים בפיקודו של מפקד התחנה סגן טפסר משה צ'יקו לוי מחלצים את הילדים שנמצא בהכרה אך פצוע קשה בעזרת כלים הידאולים וכלי חילוץ נוספים". בהמשך, נקבע מותו של הצעיר בבית החולים אחרי שפונה במצב אנוש.
כזכור, זאת ממש לא הפעם האחרונה בתקופה האחרונה שמקרה מזעזע כזה מתרחש בישראל. רק לפני כחודש, אישה אשר נכנסה בניגוד להנחיות לשטח המסילה באזור נתניה נפגעה מרכבת חולפת ונהרגה במקום. בעקבות כך, גם אז, חלו שיבושים רבים בתנועת הרכבות בצפון ובמרכז, כאשר  הופסקה זמנית תנועת הרכבות בין תחנות נתניה (מדרום) וחדרה מערב (מצפון) ו
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה