כסף וצרכנות

יוזמה חדשה: כך לא תאבדו את ילדכם ביום העצמאות

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "אני משוכנע שהמיזם הנפלא יאפשר רוגע להורים ולילדים בעת שיחגגו עם המוני אנשים את חגיגות יום העצמאות שלנו"
מערכת ice | 
ילדים ביום העצמאות (צילום עיריית הרצליה)
עיריית הרצליה, באמצעות אגף תרבות נוער וקהילה, תחלק בגני הילדים בעיר צמידי זיהוי לילדות ולילדים לקראת אירועי יום העצמאות שיתקיימו בשבוע הבא במרכז העיר ובמוקדים שונים ברחבי העיר. על כל צמיד ניתן לרשום מספר טלפון ליצירת קשר במידה והילדים ילכו לאיבוד ויצטרכו לחפשם. החלוקה תתקיים בימים ראשון ושני, 23-24.4, בכל גני הילדים והמעונות העירוניים והפרטיים.
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "אני משוכנע שהמיזם הנפלא יאפשר רוגע להורים ולילדים בעת שיחגגו עם המוני אנשים את חגיגות יום העצמאות שלנו. אני מזמין את כל התושבות והתושבים לצאת וליהנות מהופעות בלתי נשכחות במרכז העיר ובמוקדים שונים ברחבי העיר".
השנה, העיר הרצליה מתכבדת להציג את אחד הליינאפים היותר נוצצים בחגיגות יום העצמאות, שיתקיימו במרכז העיר בחרוב בן-גוריון. על הבמה המרכזית, התושבים יזכו לראות את: טונה, נגה ארז, אודיה, עברי לידר וזהבה בן. לא רחוק משם, על במת המשפחות, יופיעו קווין רובין והצמד מולי וצומי. כמו כן, כחלק מהחגיגות יתקיימו גם הופעות של להקות נוער ומופעי קרקס.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה