כסף וצרכנות

כללית אסתטיקה מתכוננת לקיץ: זה השירות החדש שהחברה השיקה

רגע לפני תחילת הקיץ, רשת מרפאות כללית אסתטיקה נערכת עם ימי טיפולים מיוחדים בשלוש מרפאות, במסגרתם יבוצעו טיפולי הזרקת בוטוקס לטיפול בזיעת יתר, ע"י רופאים מומחים בכירורגיה פלסטית

מערכת ice | 
הזעת יתר (צילום שאטרסטוק)
ישראלים רבים, נשים וגברים כאחד, סובלים מהזעת יתר. בימי הקיץ החמים הבעיה מחריפה ויכולה להפוך למטרד של ממש, עם כתמי זיעה גדולים על הבגדים, כפות ידיים מזיעות ובעיקר תחושת חוסר ביטחון, מבוכה וחשש מהפצת ריח רע.
אך הבשורה היא שכיום הזעת יתר היא אינה גזירת גורל. יותר ויותר ישראלים כבר נערכים לימי הקיץ הקרבים ותרים אחר פתרונות שיסייעו להם להגיע מוכנים לעונת הקיץ. רשת מרפאות כללית אסתטיקה מקיימת ימי טיפולים מיוחדים וממוקדים, בהם יבצעו רופאי הרשת, מומחים בכירורגיה פלסטית, טיפולי הזרקות בוטליניום טוקסין (בוטוקס) לטיפול בתופעת הזעת היתר, אותו חומר מפורסם המשמש להעלמת קמטים בפנים.
טיפול הבוטוקס, הפועל לשיתוק בלוטות הזיעה, מאפשר פתרון אפקטיבי, מהיר, נטול כאבים וללא תופעות לוואי, עם תוצאות משמעותיות של הפחתת כמות הזיעה בכ-80%.
במסגרת יום הטיפולים מבוצעים ייעוץ וטיפולי הזרקות לבית השחי, במחיר מסובסד ומשתלם במיוחד למבוטחי כללית מושלם - 429 שקלים, כולל עלות הייעוץ.
מרשת כללית אסתטיקה נמסר: "לקראת הקיץ, אנו ברשת כללית אסתטיקה עדים לעלייה הולכת וגוברת בביקוש לטיפולים המספקים פתרונות לתופעת הזעת היתר. כמו כל הטיפולים והניתוחים ברשת, גם טיפולי ההזרקות לטיפול בהזעת יתר מבוצעים רק על ידי רופאים מומחים, מנוסים ומובילים בתחומם. החומרים המוצעים ברשת הנם אך ורק חומרים איכותיים העומדים בתקני הבטיחות הקפדניים ביותר ומאושרים על ידי ה-FDA האמריקאי ומשרד הבריאות".
מועדי הטיפולים:
19.4 – מרפאת כללית אסתטיקה חדרה  - דר' אריאל שוויצר.
20.4 – מרפאת כללית אסתטיקה ראשונים, ראשל"צ – דר' אורי אביב.
7.5 – מרפאת כללית אסתטיקה קריון, קרית ביאליק – דר' אריאל שוויצר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה