כסף וצרכנות

המשקה החדש של סטארבקס גורם ללקוחות לרוץ לשירותים

ענקית הקפה סטארבקס מפתיעה עם ליין חדש של משקאות המשלבים שמן זית כתית מעולה. החברה מסבירה שההשראה מגיעה מהמנהג האיטלקי לאכול כף שמן זית כל יום. למרות זאת, לקוחות רבים מדווחים כי המשקה גרם להם לרוץ במהרה לשירותים וזירז את חילופי החומרים שלהם
מערכת ice |  1
קפה עם שמן זית של סטארבקס (צילום יחצ)
תשכחו מקפה בטעם שוקולד או וניל, סטארבקס רוצה עכשיו לפתות אתכם עם קפה בשילוב שמן זית כתית מעולה. מגוון המשקאות החדש נקרא Oleato, וכל אחד מהם מכיל שמן זית כתית מעולה של פרטאנה (Partanna). שיהיה ברור, המשקאות אינם בטעם שמן זית, ואין להם רק רמז לכך.
הקפה החדש הושק באיטליה ויגיע לארה"ב באביב הקרוב. לבריטניה, יפן והמזרח התיכון הוא צפוי להגיע בהמשך השנה. סטארבקס טוענת להשראה מהמנהג האיטלקי לאכול כף שמן זית כל יום. הווארד שולץ, האיש שהפך את סטארבקס מרשת אזורית לעסק בינלאומי ופורש מתפקיד המנכ"ל הזמני בחודש הבא, אמר שהרעיון לקפה עם שמן זית נבע מטיול שערך בסיציליה בשנה שעברה.
"הייתי המום לחלוטין מהטעם והמרקם הייחודיים שנוצרו כאשר שמן זית כתית מעולה של פרטאנה הוזרק לקפה של סטארבקס", אמר שולץ, "במשקאות קפה חמים וקרים כאחד, מה שהוא הפיק היה טעם בלתי צפוי, קטיפתי וחמאתי, שהעצים את הקפה".
"עכשיו, יהיו אנשים שירימו גבה, 'שמן זית בקפה?!', אבל ההוכחה היא בכוס. במשך למעלה מ-40 שנה, אני לא זוכר רגע בזמן שבו התרגשתי יותר והתלהבתי יותר, מה שממחיש את הגאווה, האיכות, התשוקה, המורשת והמלאכה של מה שסטארבקס יכולה לעשות".
למרות זאת, מה שבחברה לא לקחו בחשבון הוא שלקוחות מדווחים כי המשקה החדש גורם להם לרצות לרוץ לשירותים כמה שיותר, ומזרז את חילופי החומרים בגוף שלהם. "חצי מהצוות ניסו את זה אתמול וכמה מהם בסופו של דבר... היו צריכים להשתמש בשירותים, אם אתם מבינים למה אני מתכוון", פרסם בריסטה בעמוד של סטארבקס בפייסבוק. מיד לאחר מכן, תגובות רבות של לקוחות שהודו כי גם להם זה עשה את אותה פעולה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כרגיל ביבי משלשל במכנסיים (ל"ת)
    כשצריך לתקוף את אויב 04/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור