כסף וצרכנות

בשורה רעה לטסים מנתב"ג: השירות שקיצר את התורים מתבטל

שירות שליחת המזוודות בנתב"ג עומד להסתיים בקרוב, וכתוצאה מכך נעמוד יותר בתורים הארוכים גם ככה. מה ניתן לעשות כדי לקצר את התור?
מערכת ice | 
הטיסה הארוכה בעולם (צילום Magma Images, pixabay)
שירות שליחת המזוודות החינמי שהחל לפעול בנתב"ג בשנה שעברה יפסיק לפעול. הסיבה לכך היא מחסור בכוח אדם ועלויות גבוהות במיוחד. במסגרת השקת התוכנית בשנה שעברה, מעל אלף נוסעים ביצעו צ'ק אין ושלחו את המזוודות בימים הראשונים שלו. 
השירות אפשר לשלוח את הכבודה יום לפני הטיסה בחיפה ובתל אביב, וכך היו יכולים הנוסעים להגיע לנתב"ג ללא כבודה ביום הטיסה, לעבור בתור המסומן באות W המקוצר, ולעקוף את התורים הארוכים.
חברות רבות בעולם התעופה השכילו להשתמש בשירות זה ולקצר את התור ללקוחות שלהם. בין חברות התעופה ניתן למצוא את אל על, טורקיש, פגסוס, ארקיע ועוד. כחלק ממאמצי נתב"ג לקצר את התורים הוצבו קיוסקים אוטומטיים להדפסת תג מזוודה וכך בעצם ניתן גם כן לקצר את התור לצ'ק אין, אך עדיין יש צורך לעמוד בתור לבידוק הביטחוני.
מי שטס בלי כבודה שנשלחת לבטן המטוס ועושה צ'ק אין מראש, יכול לעבור בתורים המקוצרים של מגזר W בטרמינל 3. שירותי ה־VIP כאמור עדיין קיימים ומחירם מתחיל מכ־700 שקלים עבור עד שישה נוסעים, המחירים עולים בהתאם לשירותים שתרכשו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה