כסף וצרכנות

חיילים? זו הפקודה החדשה שתקל על חייכם משמעותית

פקודה חדשה שיצאה היום למשרתי צה"ל קובעת כי החיילים יכולים לטוס בטיסות שעוברות מעל עומאן וסעודיה. נתיב הטיסה החדש מקצר את זמן הטיסה ליעדים רבים במזרח
מערכת ice | 
חיילים (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
לאחר חודשים רבים בהם חיילי צה"ל לא הורשו לטוס מעל עומאן וסעודיה, בזמן שישראלים רבים כבר עושים זאת וחוסכים שעות רבות בטיסה, ניתן אישור רשמי למשרתים בצבא לטוס מעל המדינות הללו, כך על פי פרסום ב"ישראל היום".
פרסום הפקודה מגיע בעיתוי מושלם לקראת חג הפסח, בו ישראלים רבים (וגם חיילים) טסים לנופש עם משפחתם. ישנן עדיין מספר מדינות שמעליהן חיילי צה"ל לא יכולים לטוס והן: איראן, אפגניסטן, לבנון, לוב, סוריה, עיראק, פקיסטן ותימן. בנוסף, משרתי צה"ל לא יכולים לטוס לטורקיה ולאיחוד האמירויות.
כזכור, לאחר אישורן של סעודיה תחילה ולאחר מכן עומאן, חברות תעופה זרות רבות החלו לנצל את נתיב הטיסה החדש שמקצר טיסות ליעדים רבים במזרח, בהן תאילנד ויפן. לדוגמה טיסה ליפן, תאילנד ודרום קוריאה קוצרה ועומדת כעת על שמונה שעות במקום 11.5 שעות. טיסה ליעד האהוב במיוחד על הישראלים, תאילנד, התקצרה לחמש וחצי שעות במקום שמונה שעות בנתיב הטיסה הקודם. קיצור שעות הטיסה ליעדים רבים בטיסות ישירות מהארץ משווה את זמן הטיסה ליעדים רבים לאירופה ומקל על משפחות רבות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה