כסף וצרכנות

אמנון שעשוע נגד המשרד להגנת הסביבה: זו הדרישה של המנכ"ל

חברת הענק מובילאיי מעוניינת להקים מנחת מסוקים על גג מטה החברה, בצמוד לשכונת הר חוצבים בירושלים. מטרת מובילאיי בהקמת המנחת היא לאפשר לבכירי החברה ולעומד בראשה, אמנון שעשוע להגיע למשרדי החברה
מערכת ice |  1
אמנון שעשוע מנכ"ל מובילאיי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, יוטיוב/ מובילאיי)
חברת מובילאיי מעוניינת להקים מנחת מסוקים על גג מפעלי החברה בהר החוצבים בירושלים. המשרד להגנת הסביבה ותושבי השכונה הצמודה "הר חוצבים" מתנגדים לכך בטענה כי בנייה של מנחת זה יגרום לרעש בלתי סביר באזור.
במובילאיי דורשים להקים את מנחת המסוקים כדי לאפשר ביקור של בכירים מהארץ ומחו"ל במשרדי החברה. גם מנכ"ל החברה, פרופסור אמנון שעשוע, יוכל להשתמש במנחת המסוקים המדובר. במשרד להגנת הסביבה טוענים כי הדיון בבקשה נמצא בשלב מקדמי, וכי עמדתם הכללית היא כי אין להקים מנחתי מסוקים שלא לצרכי חירום בישראל.
מס' הטיסות הפרטיות בעולם נמצא בעלייה ובשנת 2022 מספר הטיסות שבר שיא - יותר מ-5.5 מיליון טיסות פרטיות תועדו ברחבי העולם. נתון זה גבוה ב-10% מכמות הטיסות בשנת 2021 וגבוה ב-53% משנת הקורונה, שנת 2020.
ארגון הסביבה "גרינפיס" קרא לאסור נסיעות במטוסים פרטיים, והדגיש כי כמעט אחת מכל ארבע טיסות במטוסים פרטיים ברחבי אירופה התבצעו לטווחים קצרים מאוד, של פחות מ-500 ק״מ - נסיעה שניתן לבצע בקלות ברכבת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיסע באוטובוס. (ל"ת)
    יאיר 04/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור