כסף וצרכנות

הקניונים בישראל סגורים, בעלי החנויות כועסים: "זה נהיה מוגזם"

בעלת דוכן תכשיטים בקניון עזריאלי בתל אביב שהתבשרה על סגירת הקניון מהרגע להרגע: "הודיעו לנו בסמס שהקניון נסגר, אנחנו באובדן גדול של הכנסה כבר כמה חודשים", גם הקונים לא מרוצים
מערכת ice |  3
דנה עזריאלי (צילום רפי דלויה, shutterstock)
על רקע שביתת הענק במשק הבוקר (שני) בעקבות הרפורמה המשפטית והכאוס האדיר ששורר בישראל, גם דיזנגוף סנטר, הקניון המרכזי ביותר בתל אביב, הודיע כי הוא מפסיק את הפעילות שלו וכך גם קניונים נוספים כמו עזריאלי. אבל נראה שלא כל בעלי החנויות מסכימים עם ההודעה שכפתה עליהם עצירה של העבודה.
ב-N12 הובאה עדותה של שרון, בעלת דוכן תכשיטים בקניון עזריאלי בתל אביב שהתבשרה על סגירת הקניון מהרגע להרגע: "הודיעו לנו בסמס שהקניון נסגר, אנחנו באובדן גדול של הכנסה כבר כמה חודשים. ההפגנות בחמישי מאוד משפיעות עלינו. אולי עדיף לא לשלם שכירות ולא להביא עובדים? אולי עדיף שיהיה סגור? כולי תקווה שהמצב הזה ייגמר. אני ברגשות מעורבים, נקווה שזה הולך למקום טוב".
הילה מתל אביב שהגיעה לקנות סיפרה: "נכנסתי לקניון ואז גיליתי שעומדים לסגור אותו תוך שעה. לי עושה רושם שאנשים ממשיכים כרגיל, אבל בחוץ יש התארגנות די מטורפת". מוכרת אחרת בקניון טענה: "עוד לא קיבלנו הודעה רשמית על מתי סוגרים, אני מחכה לעדכון מהבוס שלי אם לנעול. זה מאוד פוגע בנו הסיפור הזה, כבר ב, אבל אם זה יביא להידברות לפחות זה משהו. זה כבר נהיה מוגזם". מוכר נוסף בקניון סיפר: "היה די רגוע מהבוקר, עוד לא הודיעו לנו שסוגרים, אני עובד כרגיל".
דניאל שרביט, זכיין של רשת מאניה ג'ינס בקניון מלחה שבירושלים, דווקא בחר להשאיר את החנות שלו פתוחה ואך הציע הנחה למי שיגיע לקנות. "אני משאיר את החנות פתוחה, ומי שיגיע גם יקבל הנחה מפנקת", כתב.

בנוסף לכך, דיזנגוף סנטר ממש לא האחרונים. אחרי שרשת המזון מהיר הגדולה בישראל, מקדונלד'ס, הודיעה על הפסקת הפעילות של כל הסניפים שלה בישראל, גם קבוצת קניוני עופר וקבוצת עזריאלי הצטרפו למחאות.
בנוסף, מנכ"ל רשת מתחמי הקניות ביג, חי גאליס, הודיע הבוקר לעובדים כי הרשת מצטרפת לשביתת הענק וסוגרת את כל המתחמים בשעה 12:00. ההודעה הגיעה לאחר שארנון בן דוד, יושב ראש ההסתדרות, החליט היום במסיבת עיתונאים דרמטית במיוחד יחד עם בכירי המשק ומנהלי הבנקים הגדולים בישראל, להשבית את המשק בישראל.
וזה ממש לא הסוף. בנוסף לאוניברסיטאות שהחליטו לשבות ולבתי החולים שעובדים במתכונת חירום, גם ויושב ראש ועד העובדים של רשות שדות התעופה, פנחס עידן, הודיע כי בעקבות הפגנות הענק והמחאות בישראל בעקבות הרפורמה המשפטית, כל ההמראות מישראל מבוטלות עד להודעה חדשה: "הנחיתי לעצור את כל ההמראות מישראל", אמר עידן, כאשר גם מרשות שדות התעופה אישרו את הדברים. כמו כן, 73,900 נוסעים אמורים לעבור היום בנתב"ג, כאשר חצי מהם לפחות ממריאים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא תדרוך כף רגליבשנה הררובה
    לינגר 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקניוני עופר ועזריאלי, ואני מציע גם לכם
    סגור
  • 2.
    בקיצור , הם כופים עליכם לשבות . אחלה של דמוקרטיה .
    שלומציון המלכה 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי ניפטר ממחלת השמאל ?
    סגור
  • 1.
    אסור לגעת בכסף
    ראובן 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר לקחת את הדמוקרטיה אפשר לקחת את החיים, רק בכסף לא לגעת !
    סגור