כסף וצרכנות

כך חגגתם את יום האהבה: גידול של 10% בהזמנות ממסעדות

סיבוס מדווחת כי יום האהבה הבין-לאומי הפך רבים בארץ השנה לרעבים מן הרגיל. נרשם שיא חדש של הזמנות דרך האפליקציה כאשר מסעדות המובילות בהזמנות ביום האהבה הן מסעדות איטלקיות, בשריות ואסייתיות
מערכת ice | 
יום האהבה (צילום pexels)
יום האהבה הבין-לאומי כבר בא וחלף ובאופן לא מפתיע כלל היו גם זוגות שהחליטו לבלות את היום הרומנטי בנוחות ביתם, עם אוכל מבחוץ. על פי נתוני סיבוס בערב הוולנטיינס היה גידול של 10% בהזמנות ממסעדות ביחס לשנה שעברה.
לצד זאת, החברה מדווחת שהשעה 21:00 הייתה העמוסה ביותר ומעל 30% מההזמנות בוצעו תוך שעה בלבד. גם הנתון הזה גדול ביחס לשנה שעברה ומהווה עלייה של 50% ביחס לשנת 2022. כמו כן, ניכרה עלייה במחיר הממוצע לסועד. השנה המחיר הממוצע עמד על 80 שקלים ביחס ל-70 שקלים בשנת 2022.
השנה הסועדים העדיפו את המטבחים מהעולם האסייתי, הבשרי והאיטלקי ואת רשימת המסעדות המובילות פתחו פו סושי, קפה נואר, טאקריה, שי-שי ומיטבורגר. בשנה שעברה קפה נואר, שי-שי וטאקריה גם היו בין המובילות.
לצד העלייה בהיקף ההזמנות, דווח השבוע כי עוד לפני שהיום המיוחל הגיע נרשמה עלייה של 50% במכירות מוצרי המין, עלייה מרשימה בהיקף רכישות התכשיטים ואפילו משחקי המחשב - הכול כחלק מההכנה של בני הזוג להעניק מתנות ליום האהבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה