כסף וצרכנות

רעידת האדמה בדרך? עלייה במאות אחוזים בבקשות לביטוח דירה

?בעקבות רעידות האדמה ביממה האחרונה בטורקיה, שאף הביאה לכך שרעידת אדמה תתרחש גם בישראל, חברת הביטוח AIG מדווחת על זינוק בהתעניינות בביטוחי דירה
מערכת ice |  2
רעידת אדמה (צילום טוויטר)
אפקט הפחד משפיע? אתמול והיום (שלישי) נרשמה עלייה חדה בשיעור של מאות אחוזים בפניות של לקוחות לחברת הביטוח AIG על מנת לרכוש ביטוח דירה, כאשר עיקר השאלות וההתעניינות הן בנושא כיסוי רעידת אדמה לאחר רעידת האדמה בטורקיה בעוצמה של 7.8 בסולם ריכטר שהורגשה גם בישראל.
הלקוחות מתעניינים ברכישת ביטוח דירה באופן כללי ושואלים בפרט על כיסוי רעידת אדמה. בחברת הביטוח AIG מזהים כי קבלת ההחלטה על רכישת ביטוח דירה מהירה יותר בקרב הלקוחות לעומת ביטוחים אחרים, במיוחד לאחר רעש האדמה העוצמתי בטורקיה והמראות הקשים שהגיעו משם, שהעלו את המודעות והחשיבות של ביטוח לדירה.

בחברת AIG מדגישים לאור הפניות הרבות של המבקשים ביטוח כי: "כל ביטוח דירה תקני (גם מבנה וגם תכולה) כולל סעיף כנגד רעידת אדמה, אך הלקוח יכול לחתום על מסמך ויתור אם הוא מעוניין בכך".
עוד מסרו: "עם זאת, להבדיל מנזקי מלחמה, טרור או פעולות איבה, בהם המדינה מפצה מפני נזקים אלו באמצעות מס רכוש, ברעידת אדמה הפתרון היחיד היום של הלקוחות הוא רכישת ביטוח הכולל כיסוי לרעידת אדמה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש סעיף נוסף
    דודו 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או שאתה עושה בטוח על הערך של הדירה שכמה עולה לבנות אותה או ששאתה משלם יותר על הפוליסה ואז כאשר הדירה היא טוטל לוס אתה מקבל כסף על הערך של הדירה לפני ההרס .ובכל מקרה הדירה נשארת שלך או מה שנשאר ממנה
    סגור
  • 1.
    האם אתם באמת מכוסים?
    אריה 02/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הביטוח הקיים מכסה חלקית רק אם המבוטח יבנה מחדש את הבית תוך שנה...אחרת יקבל הרבה פחות ממה שביטח . קראו את האותיות הקטנות ונתפלל שלא תהייה רעידת אדמה.
    סגור