כסף וצרכנות

חברת החשמל במתכונת חירום: תתכוננו לעיכובים ובעיות באספקת החשמל

בחברת החשמל הודיעו לכלל צרכני החשמל בישראל: "במקרה של חוטים קרועים ופגיעות במערכת החשמל, הציבור מתבקש לא להתקרב ולדווח מיידית באחד ממגוון ערוצי התקשורת"
מערכת ice | 
חברת החשמל (צילום shutterstock)
בצל הגשמים העזים, חברת החשמל ממשיכה גם היום (שלישי) במתכונת החירום שלה, כאשר גם במהלך כל הלילה האחרון, עובדיה תיקנו בכל רחבי הארץ את הנזקים להם גרמה הסופה שכבר קיבלה את השם ברברה. מתכונת החרום נמשכת, כולל תיגבור מוקדי השירות 103 על מנת לתת מענה זמין לכלל הפניות.
במהלך כל שעות הלילה, בקור חריג, רוחות עזות וגשמים כבדים, עובדי חברת החשמל עסקו בתיקון נזקים שנגרמו לרשת החשמל, בעיקר בשל קריסת עצים על רשת החשמל. כך ברמלה, רחובות, ראשון לציון, אשדוד, ירושלים, חיפה ובערי השרון. 

בחברת החשמל הודיעו לכלל צרכני החשמל בישראל: "במקרה של חוטים קרועים ופגיעות במערכת החשמל, הציבור מתבקש לא להתקרב ולדווח מיידית באחד ממגוון ערוצי התקשורת שעומדים לטובת הציבור- אתר האינטרנט, ערוץ ווטסאפ שמספרו 0557000103 ,פייסבוק ומוקד השירות  103".
כמו כן נמסר בהודעה: "חברת החשמל עושה מאמץ אדיר לתקן את הנזקים ולהחזיר את אספקת החשמל בהקדם האפשרי, אך לעיתים יהיו עכובים בשל בעיות נגישות וגיזום עצים שקורסים על הרשת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה