כסף וצרכנות

מבצעי הוולנטיינס מתחילים להגיע: SHOESONLINE משיקים מארזי אהבה

אתר הספורט והאופנה SHOESONLINE משיק פעילות מיוחדת ליום אהבה במסגרתו תוכלו לרכוש מארזים עם הפתעות רבות ומפנקות ואף תקבלו הנחה של 20% על קולקציות אביב של 2023
מערכת ice | 
יום האהבה (צילום pexels)
לקראת יום האהבה, הוולנטיינס דיי, ויום המשפחה בשבוע הבא, את האופנה והספורט SHOESONLINE ישיר פעילות חדשה ויציע מארזי אהבה אקסקלוסיביים, לצד סייל ענק על פריטי קולקציות האביב לשנת 2023.
במסגרת הפעילות החדשה האתר יציע כאמור מארזים ליום האהבה, כאשר לכל סוג מארז תהיה דרגת מחיר אחרת: 2 פריטים ב-199 שקלים או 299 שקלים. לצד זאת כל רוכש יקבל במסגרת המארז פריטים אקסטרה ומתנות בהתאם לבחירה, דוגמת חולצות, כובעים, אביזרים, דוגמיות (דרך שיתוף הפעולה עם אתר הקוסמטיקה ONLY'S) והפתעות נוספות.
לצד המארזים האתר ישיק סייל אהבה של 20% הנחה על מגוון פריטים בקולקציות החדשות של אביב 2023. האתר יוצא במסגרת זו לשיתוף פעולה עם קבוצת התקשורת "קשת"; במסגרת זו המארזים ישולבו באתר מאקו.
דקל סטולרו, מנכ"ל ומייסד האתר, מסר: "אנו ב-SHOESONLINE פועלים כבר מעל ל-5 שנים במטרה לשים את הצרכן הישראלי בראש סדר העדיפויות ועושים הכול על מנת לתת לו את הפריטים הטובים ביותר במחיר הטוב ביותר. לקראת חודש האהבה שכולל גם את הוולנטיינס דיי ב-14/2 ויום המשפחה ב-21/2 חברנו לקבוצת התקשורת המובילה "קשת" ובמקביל נקיים פעילות ייחודית באתר שלנו במטרה להציע לצרכן מתנה מושלמת ואטרקטיבית במחיר מצוין ליום האהבה. אנו נערכים לחודש זה על ידי תגבור צוות שירות הלקוחות שלנו ומערך הלוגיסטיקה וכל זאת במטרה להעניק ללקוחותינו את חווית הקנייה המשתלמת והנוחה ביותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה