כסף וצרכנות

מקדונלד'ס ישראל בצעד דרמטי: זה השינוי שתעבור המנה האהובה

מקדונלד'ס תשיק כבר השבוע את הפוטטו החדש (ללא גלוטן) ומבטיחה שאין שינוי בטעים מקורי ובמחיר. כמו כן, ברשת ההמבורגרים האהובה יחלו גם למכור לחמניות ללא גלוטן, זה כחלק מהמהלך הפחמימתי שהיא עוברת לאחרונה
מערכת ice |  1
מקדונלד'ס (צילום shutterstock)
לאחר שנה שבה לקוחות רשת המזון המהיר מקדונלד'ס "סבלו" ממחסור משמעותי במוצרים האהובים ביותר ומהסרתן של מספר מנות פופולריות לצמיתות, מקדונלד'ס ישראל הודיעה בתחילת החודש כי היא מורידה את אחת המנות האהובות והפופולריות ביותר בישראל - הפוטטו.
ההודעה הרשמית של החברה ברשתות קראה כך: "לאור המעבר לפוטטו ללא גלוטן ובעקבות הבדיקה הנדרשת של משרד הבריאות, צפוי חוסר של פוטטו במסעדות". כעת, נודע כי המנה האהובה, שכן נמצאת בתפריטים של רשת ההמבורגרים האהובה מאז תחילת החודש, אך בהחלט הורגשו חוסרים, חוזרת ובענק ובגסה שונה.
כחלק מהשינוי במוצר כמו שהוציאו מקדונלד'ס כבר בהודעה בתחילת החודש, הוא יחל להימכר בלי גלוטן. בכללי, רשת ההמבורגרים משלימה בימים אלה מהלך פחמימתי במסגרתו כאמור הפוטטו יעבור שינוי ויהיה ללא גלוטן, אך ברשת הבטיחו כי לא יהיה שינוי בטעם האהוב והמוכר.
כאמור התוספת אמורה על פי הבטחת הרשת, להותיר את הטעם המקורי, וכמו כן גם את  המחיר, ולהתאים את עצמה במקביל לנמנעי גלוטן ולחולי צליאק, מהלך מבורך בפני עצמו. המהלך, שיושלם באופן סופי עד לתחילת חודש פברואר, ילווה גם בלחמניות נטולות גלוטן, שיוצעו לאחריו למכירה בכל סניפי מקדונלד'ס בישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כבר לא משתלם לאכול שם.
    לוק סקיווקר 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כבר לא זול ולא מהיר, עדיף להוסיף עוד 10 שקל וללכת לאכול במסעדת המבורגרים.
    סגור