כסף וצרכנות

בשורה ללקוחות קופת חולים לאומית בחדרה: זו המרפאה החדשה שנפתחה בעיר

קופת החולים לאומית שירותי בריאות חנכה את המרכז הרפואי הפארק בחדרה עם טקס לכבוד פתיחת המרפאה החדשה
מערכת ice | 
קופת חולים לאומית (צילום קופת חולים לאומית)
לאומית שירותי בריאות חנכה אתמול (שלישי) את המרכז הרפואי הפארק בחדרה. במעמד ממלא מקום ראש העיר חדרה בפועל, מר ניר בן חיים, יו״ר דירקטוריון לאומית פרופ׳ שלמה מור יוסף, מנכ"ל לאומית מר חיים פרננדס והנהלת מחוז מרכז בלאומית, התקיים טקס הפתיחה של מרפאת הפארק בחדרה. בקביעת המזוזה כובד הרב ליפסקר, שליח חב"ד בשכונת הפארק בה הוקם המרכז הרפואי.
המרכז הרפואי החדש מצטרף לשלושה מרכזיים רפואיים נוספים של לאומית בחדרה והוא עתיד לשרת את מאות אלפי תושבי האזור, הוותיקים והחדשים. פרופ׳ מור יוסף ציין בנאומו: ״אנחנו בלאומית רואים בעיר חדרה כיעד אסטרטגי וכאזור מטרופולין ולכן אנו מתרחבים ופותחים את המרכז הרביעי בעיר״.
ראש העיר בפועל ניר בן חיים הודה לצוותים הרפואיים ולהנהלת ״לאומית״ על המחויבות להעניק לתושבי חדרה שירותי רפואה מתקדמים ונגישים במרפאה חדישה. במהלך הטקס הגישו יו״ר הדירקטוריון ומנכ״ל לאומית חיים פרננדס למר בן חיים את סמל הקופה כאות הוקרה על שיתוף הפעולה עם עיריית חדרה.
מנכ"ל לאומית חיים פרננדס ציין כי לאומית ממשיכה להביא את הבשורה של רפואה מתקדמת, דיגיטלית ומודרנית עבור תושבי חדרה והאזור וכי יש בחדרה 11,000 לקוחות ללאומית ואנו נמשיך ונצמח במספר המבוטחים במקביל לצמיחתה הצפויה של חדרה לרבע מיליון תושבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה