כסף וצרכנות

שופרסל אונליין משיקה פלטפורמת קניות חדשה ומקוונת

שופרסל אונליין משיקה היום את פלטפורמת הקניות החדשה שלה באונליין, במסגרתה תציע מאות מוצרים מתחומים שונים ואף תאפשר לספקים לפתוח חנות דיגיטלית דרך זירת המסחר
מערכת ice |  1
שופרסל אונליין (צילום unsplash)
שופרסל אונליין משיקה היום (ראשון) את זירת המסחר המקוונת הראשונה שלה, בשם Marketplace Online. הפלטפורמה החדשה תהווה ערוץ רכישה ישיר ממוכרים רבים בארץ עבור לקוחותיה של שופרסל. 
הפלטפורמה החדשה, המתבססת על פעילות האתר של שופרסל אונליין והתשתיות של חברת מירקל הצרפתית, תציע מגוון רחב של מוצרים, ביניהם מוצרי אופנה, ספורט, ריהוט, משחקים, ספרים. המוצרים ישווקו מטעמם של מעל ל-100 ספקים מקומיים ובין-לאומיים כמו נייק, אלו יוגה, דיסני, כתר, מודן, מייקל קורס, אדידס, קוקומלון ועוד. ההזמנות שיבוצעו באתר ישלחו לבית הלקוח ללא עלות נוספות על המוצר. 
עבור הספקים השונים מדובר באתר שיאפשר להם לפתוח חנות דיגיטלית דרך שופרסל ולקבל חשיפה ללקוחות פוטנציאליים חדשים, בעלות נמוכה.
צביקה ביידא, מנכ"ל שופרסל אונליין: "אני שמח וגאה על השקת של המרקטפלייס באתר שופרסל אונליין אשר יהווה רכיב חשוב נוסף בפעילות שלנו, יאפשר הגדלה משמעותית של מגוון המוצרים המוצע לציבור הלקוחות שלנו, ויאפשר לנו להכנס בקלות לתחומי פעילות רבים נוספים...פעילות זו אף תאפשר לספקים קטנים ובינוניים להצטרף אלינו ולמכור באופן ישיר למאות אלפי לקוחות פוטנציאליים באתר האונליין המוביל בישראל ובכך ליהנות מיתרונות הגודל של שופרסל אונליין שמקיימת את פעילות האיקומרס הגדולה והמובילה בישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וגם נקבל אותו מחיר כמו לחרדים ???? (ל"ת)
    דודו 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור