כסף וצרכנות

בשורה קשה להורים הצעירים: זה המוצר שמתייקר ב-9%

חברת החיתולים המוזלים "בייביסיטר" מתכוונת להעלות את מחירי מוצריה בכ-9%, זאת לאחר שמרבית יצרניות החיתולים במשק הישראלי העלו מחירים
מערכת ice | 
עליית מחירי החיתולים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יצרנית החיתולים המוזלים "בייביסיטר" צפויה להעלות את מחירי מוצריה בשיעור של כ-9% החל מ-15 בינואר. מותג "בייביסיטר" נמכר ברשת שופרסל והמפעל ממשיך גם לייצר לרשת מותג פרטי, שלפי פרסומים מחירו לא יעלה בחצי השנה הקרובה במסגרת תוכנית "הורדנו נעלנו".
החברה שהוקמה על ידי היזמית עינב אדיס ברר ייצרה חיתולים תחת מותג פרטי לרשתות זרות וגם לשופרסל, מיזם שהופסק לאחר שלא הצליח לעמוד ביעדי החברה. מפעל החברה נמצא בקיבוץ עמיר שבצפון הארץ, שבעבר הרחוק ייצר את חיתולי טפנוקים שלא הצליחו להתחרות מול המותגים הזרים.
כזכור, עליית מחירי "בייביסיטר" מגיעה לאחר שמותג החיתולים פמפרס שמופצים על ידי דפלומט הציגה עליה של 5% במחיר המוצר. בנוסף לכך האגיס של קימברלי קלארק, דרשה גם היא לבצע עלייה של כ-7% במחירי החיתולים. בייביסיטר אמנם נחשבת למותג קטם בעל נפח שוק של 9%, אך כפי שניתן לראות, להורים הצעירים הרוצים להימנע מהגדלת ההוצאות אין מנוס מלהשלים עם המצב הקשה.
לפי פרסומים מהחברה נמסר כי העלאת המחירים הייתה בלתי נמנעת לאחר שבמהלך השנתיים האחרונות ולאור השינויים הגדולים בשוק העולמי החברה נאלצה להעלות את מחיריה במטרה לשמור על איכות המוצר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה