כסף וצרכנות

יוחננוף יוצאת למלחמה באסם: "רוצים מוצרים זולים על המדפים"

איתן יוחננוף, מנכ"ל הרשת, התארח בתכנית חיסכון והצהיר: "אנחנו עושים עבודה ויש מוצרים טובים שעולים על המדפים. אנחנו נראה בשנה הקרובה מבול של תחרות על המדפים, תהיה מלחמה יפה"
מערכת ice | 
איתן יוחננוף (צילום גבע טלמור)
מנכ"ל רשת יוחננוף, איתן יוחננוף, התארח הערב (חמישי) באולפן 'תכנית חסכון' בקשת 12 ודיבר על עליית המחירים החדשה של אסם בשיעור של כמעט 4%, כאשר הוא עולה להתקפה מול ענקית המזון.
יוחננוף אמר באולפן: "אנחנו נמשיך להלחם למען הצרכן, אנחנו מעניין אותנו הצרכן, הוא הכי חשוב במשחק, הספקים הגדולים אנחנו לא דואגים להם, הם יסתדרו. דיברתי עם בכיר לש נסטלה ושלחתי לו מארז של ממחטות. אנחנו לא עם הספקים, אנחנו רוצים מוצרים זולים על המדפים".

על המחסור על המדפים של מוצרי בסיס: "הצרכן איתנו במלחמה הזו, אנחנו רואים שינוי מרשים מאוד. אנחנו עושים עבודה ויש מוצרים טובים שעולים על המדפים. אנחנו נראה בשנה הקרובה מבול של תחרות על המדפים".
עוד הסביר: "אנחנו מגוונים מאוד ביכולות המלחמתיות שלנו, תהיה מלחמה וקרב יפה ונביא תוצאות. אנחנו קמעונאים וזה המקצוע שלנו, יש לנו המון כלים ולא רק מול אסם. חשוב שתהיה תחרות וצמצום כוח של ספקית גדולה. הצרכנים רוצים תוצאות ומצביעים ברגליים".
ההתייקרות של חומרי הגלם: "אל תדאגו לספקים הגדולים, הם ילדים גדולים שיודעים לדאוג לעצמם, אני לא אדבר פה על המהלכים בגלל רגולציה מול תנובה. אנחנו מוכרים באותם המחירים, המדד עושה את העבודה בשבילי. אנחנו נמשיך בקו הזה עם הצרכנים, להוריד את יוקר המחייה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה