כסף וצרכנות

כאל בשירות חדש: כך תראו את כל ההוצאות במקום אחד

כאל נכנסת למהפכת הבנקאות הפתוחה ועושה לכם סדר בהוצאות: שירות חדש ירכז את המנויים, ההוצאות הקבועות והוראות הקבע, מחשבונות הבנק וכרטיסי האשראי של כל החברות במקום אחד
מערכת ice | 
אשראי מלונות (צילום Unsplash)
כאל משיקה את שירות "ניהול מנויים והוצאות קבועות", שיאפשר לצפות במרוכז, במקום אחד, במנויים, ההוצאות הקבועות והוראות הקבע בכל חשבונות הבנק וכרטיסי האשראי של כל החברות לאחר קבלת הסכמה מהלקוח.
כאל היא חברת האשראי הראשונה מבין חברות האשראי המשיקה מוצר המבוסס על רפורמת ה"בנקאות הפתוחה", לפיה לקוחות הבנקים וחברות כרטיסי האשראי יכולים לשתף צדדים שלישים במידע הפיננסי שלהם.

על פי רוב, ההוצאות הקבועות כמו חשבון ארנונה, נטפליקס ,אפל מיוזיק, שירותי תקשורת וכדומה פזורים במספר כרטיסי אשראי של חברות שונות ובחשבונות בנק שונים. הדבר מקשה על ניהול ההוצאות הקבועות וזיהוי כפל חיובים או חריגה מהם.
השירות החדש והחינמי של כאל ינתח וירכז את החיובים במקום אחד, ויקל על הלקוח לנהל את הוצאותיו באופן ברור ובקלות. השירות, שהינו פיתוח משותף של כאל וחברת הפינטק הישראלית Personetics יכלול: איתור והצגת הוראות הקבע והחיובים על מנויים חודשיים בארץ ובחו"ל; התראה על שינוי בגובה החיוב, בירור הוצאה, באמצעות הפנייה ישירה לבית העסק, תובנות והמלצות חכמות נוספות הנוגעות להוצאות הלקוחות.
רועי קציר, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי: "כאל ממשיכה לקדם מהלכים טכנולוגיים חדשניים במטרה לייצר חווית לקוח מיטבית לניהול פיננסי חכם. השירות החדש והראשון מסוגו המתבסס על רפורמת הבנקאות הפתוחה יספק ללקוחות תמונת מצב על הוצאותיהם החודשיות הקבועות מכלל הכרטיסים והחשבונות באמצעות הצטרפות מהירה, פשוטה ומאובטחת, שתאפשר להם לנהל את מצבם הפיננסי באופן מושכל ונוח"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה