כסף וצרכנות

מהפכת הכושר הגיעה: זו האפליקציה ש"תכריח" אתכם להתאמן

קבוצת מובמנט השיקה את move - האפליקציה שתאפשר כניסה מהירה למאות מכוני כושר, מרכזי סטודיו, חוגי ספורט, בריכות שחייה ועוד במנוי אחד ללא התחייבות
מערכת ice | 
אפליקציית move (צילום יחצ)
לאחר מהפכת הזמנת משלוחי האוכל של wolt מגיעה המהפכה בתחום הספורט והכושר? בדומה לאפליקצית Classpass שכבשה את ארה"ב, הושקה היום בישראל אפליקציית move על ידי חברת movement.
אפליקציית move תאפשר להתאמן בחוץ, בבית ובאונליין ולהשתתף באלפי פעילויות וחוגי ספורט שונים ללא התחייבות למנוי וללא מגבלה גיאוגרפית וזאת על ידי רכישת מנוי מבוסס קרדיטים במגוון מסלולים גמישים. והבשורה הצרכנית באפליקציה: "לא התאמנת לא הפסדת" - הקרדיטים בהם לא נעשה שימוש בחודש החולף נשמרים לחודשים קדימה (עד פי 3 ממספר הקרדיטים במסלול).
מי שיבחר להתאמן בחוץ ייהנה מאפשרות כניסה ללמעלה מ-800 חדרי כושר, בריכות ואלפי פעילויות בפריסה ארצית. המבחר של move כולל בין היתר פעילויות כמו: יוגה, פילאטיס, טניס, בריכות שחיה, סאפ, מינדפולנס וקירות טיפוס.

את מכון הכושר או הפעילות המועדפת ניתן לבחור גם על גבי מפה שתציג את הפעילויות הקרובות ביותר גיאוגרפית למיקום של המתאמן, וגם על פי הדירוג שנתנו הגולשים לפעילות (בדומה לדירוג המסעדות באפליקציות המשלוחים).
התשלום בקרדיטים משתנה בין מכוני הכושר, הבריכות והפעילויות על פי הפופולריות, הביקוש והתמחור של המכון, הבריכה או הפעילות ונע בין 4-12 קרדיטים לפעילות. קניית הקרדיטים מתבצעת במסלול חודשי ומוצעים למשתמשי האפליקציה ארבעה מסלולים. לרגל ההשקה 1,000 הלקוחות הראשונים יקבלו 100 שקלים הנחה לחודש הראשון על כל אחד מהמסלולים (עד סוף השנה או גמר המלאי – המוקדם מביניהם) בהזנת הקוד: HOLAMOVE
המחירים:
מסלול 20 קרדיטים המאפשר עד 5 פעילויות לחודש בעלות של 130 שקל.
מסלול 60 קרדיטים המאפשר עד 15 פעילויות בחודש בעלות של 380 שקל.
מסלול 80  קרדיטים המאפשר עד 20 פעילויות בחודש בעלות של 495 שקל. 
מסלול 100 קרדיטים המאפשר עד 25 פעילויות בחודש בעלות של 590 שקל.
כאמור, במידה ולא כל הקרדיטים נוצלו באותו החודש ניתן לצבור קרדיטים לשימוש לחודשים קדימה (עד פי 3 ממספר הקרדיטים במסלול) במידה וכל הקרדיטים לאותו החודש נוצלו ניתן לקנות קרדיטים בודדים לאותו החודש.
כך למשל מי שיבחרו במסלול של 60 קרדיטים בחודש יוכלו להשתתף ב-4 שיעורי פילאטיס, 2 שיעורי גלישת גלים ו-2 שיעורי מיינדפולנס. מי שיבחר במסלול של 80 קרדיטים יוכל להשתתף ב-2 פעילויות קיר טיפוס, להיכנס 10 פעמים למכון כושר ל-2 בריכות שחייה ולהשתתף בשיעור טניס. המנוי ל-move יאפשר גם גישה להנחות והטבות של שירותים ומוצרים מומלצים בעולמות ה wellness.
"אפליקציית move נותנת את החופש להתנסות בפעילויות חדשות, לגוון את פעילויות הספורט שאנחנו מבצעים ולצרוך אורח חיים בריא במקום ובזמן שנוח למנויים", מסביר עידו זילברשטיין, מנכ"ל move, "בעידן החדש אנשים משלבים סוגי ספורט שונים ומגוונים כמו Classpass בארה"ב וClub- Urban Sports באירופה ועכשיו גם בישראל ניתן להתאמן בצורה חכמה ומותאמת אישית. ללא ספק מדובר בבשורה של ממש לשוק ה-wellness בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה