כסף וצרכנות

תכינו דרכונים: לאן תוכלו לטוס ב-85 שקלים?

רצף ההנחות לקראת הבלאק פריידי ממשיך אך נדמה שהשיא עוד נמצא לפנינו בתחום התיירות. חברות התעופה מעדכנות את המבצעים היומיים שלהם אך מיום ליום הם הופכים לדלים ופחות זמינים לתייר הישראלי. מי הפתיעה ב-30% הנחה לשנה שלמה?
מערכת ice |  2
בלאק פריידי (צילום freepik)
המבצעים היומיים של חברות התעופה המוזלות וויז אייר וריינאייר ממשיכות, אבל מיום ליום, וככל שאנחנו מתקרבים ליום ההנחות הגדול עצמו, נדמה שההטבות רק הולכות ונהיות גרועות יותר. לכן, איגדנו עבורכם את המבצע האחרון שכל אחת מציעה לפני יום שישי השחור שיגיע מחר והפעם נגדיל את החיפוש ונבדוק את המבצעים בתחום הלינה.
נתחיל עם חברת התעופה וויז אייר שהציעה בימים האחרונים מגוון הנחות, החל מ-20% הנחה לשלל יעדים עד לסוף מרץ, הנחות על ימים מסוימים בשבוע ועוד. היום היא מציעה שוב 20% אחוז הנחה על כרטיסי טיסה מוזלים אך הפעם היא מציגה אותם בתור כרטיסים מוזלים ל-300 מסלולי טיסה ספציפיים עד סוף מרץ.
למרות שהמבצע נדמה כמשתלם במיוחד - לא כך הדבר עבור התייר הישראלי. החברה לא מפרסמת בדיוק באילו יעדים ומסלולי טיסה מדובר ואנו נותרים לחפש לבד בין אופציות שונות ותאריכים מגוונים. לאחר חיפוש מאומץ הצלחנו להגיע סוף סוף לאבן דרך ומצאנו את ההנחה הראשונה. אם תרצו לטוס לנאפולי שבאיטליה לשני לילות בינואר תוכלו לטוס ב-252 שקלים בערך לכיוון וזאת ללא חישוב דמי הכבודה וכל המתווסף לכך.
חיפוש נוסף מצא לנו הנחה קצת יותר משתלמת דווקא לוורנה עם רק 85 שקלים לכיוון אחד, ללא כבודה בסוף ינואר. לאחר החיפוש הזה לא הצלחנו למצוא מסלולים נוספים בהנחה, מלבד טיסות שהן זולות בין כה וכה.
נעבור לחברת ריינאייר שמציעה היום טיסות החל מ-29.90 יורו בתקופה של חג הפסחא (25 במרץ ועד 16 באפריל) וזאת לצד הנחות לאורך כל השבוע על שירותי העברה ואטרקציות שניתן לסגור דרך האתר והאפליקציה. 
עם זאת, אנחנו מצטערים לעדכן שנכון לעת זו לא נדמה שהמבצע הזה זמין עבור הישראלים ולא מתאפשר חיפוש במסגרת המבצע מתל אביב - נעדכן במהלך היום אם יהיה שינוי. 
כפי שהבטחנו בדקנו עבורכם גם את ההטבות שמציע אתר הלינה המפורסם "בוקינג". לעומת חברות התעופה, בוקינג מציעה מבצע אחד רציף לאורך זמן, שעל פי האתר ייגמר שבוע שלם לאחר הבלאק פריידי. המבצעים זמינים עבור מאות של אתרי לינה עד ה-31 בדצמבר 2023.
נתחיל עם היעד הפופולרי (והיקר) לונדון. בדקנו עבורכם כמה תעלה עבורכם לינה בעיר דווקא בתקופת הכריסמס בשנה הבאה ל-4 לילות. אכן מתקבלות תוצאות המציגות הנחות לא רעות בכלל, אם כי כבר לא מעט מקומות לינה התחילו להתמלא לגמרי. למשל, ארבעה לילות ברדיסון בלו ברקשייר יעלה לכם 4,783 שקלים במקום 6,833 שקלים.
מבצע נוסף נוכל לראות עבור מלון מייפייר, גם של רדיסון, עם הנחה מהותית לאותה כמות לילות ב-6,408 שקלים במקום 9,155 שקלים. 
גם מלונות עבור חופשת הבטן-גב הבאה שלכם ביוון כבר נמצאים בהנחה. למשל, בכרתים ישנה הנחה על מלונות נבחרים לארבעה לילות. תוכלו לבקר במלון ווניצאנו בכרתים לארבעה לילות עם ארוחת בוקר במחיר של 1,071 שקלים במקום 1,662 שקלים. אם אתם מעדיפים חופשות הכול כלול, גם כאן תוכלו ליהנות מהנחות של מעל לאלף שקלים. למשל, מלון הכול-כלול בשם סיריוס ווילג' יעלה לכם רק 2,800 שקלים לארבעה לילות במקום 3,978 שקלים. 
בדקנו עבורכם גם דיל ללינה של ארבעה לילות בבודפשט בסופ"ש של חג הפסח באפריל הקרוב. מדובר ביעד פופולרי ואהוב למדיי וההנחות כאן יתאימו ללא מעט תיירים ישראלים. למשל, תוכלו ליהנות משהייה של ארבעה לילות במלון "מוזאום" בעיר במחיר של 1,473 שקלים במקום 2,288 שקלים. 
מבחינת ההנחות על מלונות ישראליים, הטווח כאן הוא הרבה יותר צר. למשל, ישנן הנחות על מגוון מאד קטן של מלונות באילת לחודש יולי והוא אינו כולל את המלונות האהובים והפופולריים ביותר בארץ. 
בשורה התחתונה נדמה שההטבות המשתלמות ביותר נמצאות דווקא באתר בוקינג ולא בקרב חברות התעופה ועדיין נמליץ לא למהר להזמין טרם תקראו את כל תנאי העסקה וטרם תבצעו השוואת מחירים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חברות תעופה
    מוטי 11/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם רמאים, הכל שקרים. כלום לא נכון !!!
    סגור
  • 1.
    הכל שקרים
    חיים 11/2022/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כשתגיעו להזמנת טיסה ולהוסיף כבודה ומושב תגיעו לסכומים גבוהים . ואני לא מדבר על ימי חג ,בימים רגילים.
    סגור