כסף וצרכנות

מריה קארי משיקה מוצרי ביוטי במחיר נוח לכל כיס

כוכבת הפופ והדיווה מריה קארי משיקה ליין טיפוח גוף מיוחד לקראת חג המולד. הליין החדש יימכר בוולמארט בארה"ב וישווק על יד יוניליוור במחירים נוחים
מערכת ice | 
מריה קארי (צילום אינסטגרם)
לדיוות הפופ מריה קארי יש טייטל יוקרתי נוסף בארה"ב והוא מלכת חג המולד. את הטייטל היא קיבלה כמובן באופן לא רשמי אך בכבוד רב לאחר שנים רבות בהן השיר הכי מוכר שלה All I Want For Christmas Is You מככב בראש המצעדים לקראת התקופה "הכי שמחה בשנה" במדינה. 
יחד עם זאת, לאחרונה הדיווה ניסתה אפילו למסחר את השם "מלכת חג המולד" באופן רשמי אך בית המשפט שלל זאת ממנה לאחר התנגדות מזמרות רבות אחרות, ומוכרות פחות, שמזוהות בעיקר עם שירי חג המולד וחגים נוספים. כעת, למרות האכזבה הזו קארי ממש לא עוצרת ומשיקה ליין חדש לטיפוח עצמי ברוח חג המולד, בשיתוף עם חברת הביוטי האמריקאית Find Your Happy Place. 
 

הליין החדש יהיה במהדורה מוגבלת ויימכר ברשת וולמארט, כאשר המחירים יגיעו עד לגבול של 10 דולר בלבד. הצרכנים יוכלו ליהנות ממארזים שכוללים סבון גוף, קרם גוף וקרם ידיים במחיר של 10 דולר, או במחיר 4 דולר לכל מוצר בנפרד. מוצרים נוספים במחיר 7 דולר הם קרם גוף וסבון גוף בניחוחות וניל, סבון ידיים במחיר 4 דולר ומארז נרות ב-15 דולר. 
בריאיון מיוחד להשקה קארי סיפרה שמטרת הליין היא להזכיר לכולם שחשוב לקחת רגע אחד לעצמנו ושאין דרך יותר טובה מאמבטיית בועות מפנקת כדיי לעשות זאת. 
כזכור לאחרונה קארי היא מבין סלבס אמריקאים רבים שמנסים למכור את בתי היוקרה שלהם, אך כמו רבים אחרים היא גם לא כל כך מצליחה ובהתאם נאלצה להוריד משמעותית את המחיר
 
יוטיוב
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה