כסף וצרכנות

בן זיני מחלק כסף במתנה: מה עליכם לעשות כדי לקבל?

כוכב הרשת הציב אתגר חדש ביוטיוב והרשתות החברתיות בהן יש לו חשבון והבטיח לחלק כסף בחינם, אבל בתנאי אחד: "כל מי שייקח לי נקודה בפינג פונג יקבל 100 שקל!!"
מערכת ice | 
בן זיני (צילום שלומי כהן פלאש 90)
בן זיני, כוכב הרשת והזמר שהופיע רק לאחרונה בהאנגר 11, הציב אתגר חדש ביוטיוב והרשתות החברתיות בהן יש לו חשבון והבטיח לחלק כסף בחינם, אבל בתנאי אחד: "כל מי שיקח לי נקודה בפינג פונג יקבל 100 שקל!!".
זיני הציג את המחבט האישי שלו בסרטון שעלה ליוטיוב וגם את הגביעים בהם זכה במהלך הקריירה כטניסאי, הוא צולם בהמשך הסרטון מעמיס את טניס השולחן על משאית הובילה ומנחית אותה בטיילת בתל אביב עם השלט "נקודה = 100 שקל".

יש בסך הכל שלושה ניסיונות לכל אחד לקחת מבן זיני נקודה במשחק. המתמודד הראשון לא הצליח בכלל לענות להגשה של זיני, גם בשני הניסיונות הבאים. מתמודדים נוספים ניסו את כוחם מול זיני ולא הצליחו לעמוד במשימה כאשר זיני הציג רמה גבוהה מאוד.
בסופו של דבר, היה מי שהצליח לקחת מבן זיני את הכסף המובטח, כאשר הפתיע אותו במהלך נאה. זיני לאחר מכן התערב על 300 שקל עם אדם רנדומלי, אבל בן זיני לא הותיר לו סיכוי לרגע במשחק המלא והותיר אותו המום עם תוצאה של 11:0. בכך הוא נותר עם מלוא הכסף בכיס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה