כסף וצרכנות

עלי אקספרס בבשורות משמחות: כמה זמן יימשכו המבצעים?

המלחמה על הכיסים שלכם נמשכת. חברת עלי אקספרס החליטה כי חגיגת המבצעים ביום הרווקים הסיני המתקיימת כל שנה ב-11.11 תימשך השנה 12 ימים
מערכת ice | 
עלי אקספרס מגיעה לישראל (צילום shutterstock, pixabay)
עד לפני מספר שנים חגיגת בלאק פריידי הייתה יחידה במינה. תורות ארוכים של אנשים חיכו מחוץ לחנויות בארה"ב לפתיחתן שעות אחרי שחג ההודיה נגמר ועונת הקניות לקראת חג המולד מתחילה. עם פתיחת הדלתות הייתה הסתערות המונית של קונים שהביאה עמה תמונות מצחיקות ומטרידות כאחד. בשנים האחרונות, העולם עבר לבצע את קניותיו אונליין ובמקום לחכות שעות בתור ליום אחד הגיעו מתחרי אונליין רבים כ"סייבר מאנדיי", "סינגלס דיי" ועוד.
לקראת יום הרווקים הסיני המתקרב ב-11.11 ("סינגלס דיי") החליטה ענקית הקניות הסיני עלי אקספרס לשנות. במקום יום קניות מרוכז, שניים עשר ימי חגיגת קניות מה-1 בנובמבר ועד ל-12 בנובמבר. ככל הנראה לאורך כל ימי חגיגת הקניות ההנחיות המתקבלות באתר יהיו זהות ולא מדובר על מבצעים מותאמי ימים וימים בהם יהיו מבצעים חריגים.
עלי אקספרס נפגעה מאוד מהפלישה הרוסית לאוקראינה מכיוון שהקונים הרוסים היוו נתח גדול מאוד מקהל המזמינים באתר. הסנקציות שהוטלו על הרוסים גררו עמם ירידה משמעותית בהזמנות וכתוצאה מכך בהכנסות החברה.
החברה אינה היחידה שהחליטה להקדים את מבצעיה ו"למתוח" אותם, אלא נראה כי מדובר על מגמה עולמית. לדוגמה, בחודש שעבר אמזון הוסיפה שני ימי פריים דיי ב-11 וב-12 באוקטובר, וזאת ככל הנראה מתוך מטרה להילחם ברשתות הענק וולמארט וטארגט שהחלו לצאת במבצעים כבר בתחילת אוקטובר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה