כסף וצרכנות

חג הקניות הבינלאומי בפתח: כך תקנו חכם - ובזול

חודש נובמבר ידוע כחודש הקניות הגדול בעולם ולכן לפני שנמהר להזין פרטי אשראי, הנה מספר טיפים שכדאי לזכור לפני הרכישה, לצד רשימת הימים המלאה בה תוכלו לרכוש בהנחות ובמבצעים מיוחדים
מערכת ice | 
צילום unsplash
חודש הקניות הבינלאומי נמצא בפתח ובעוד שרצף המבצעים וההנחות היו בעבר בעיקר טרנד בארה"ב ובסין כיום כמעט ואין יבואן או עסק ישראלי שלא עט על ההזדמנות להגדיל את המכירות שלו בחודש נובמבר. לכן, הגיע הזמן להתכונן לחודש שלם של הטבות, הנחות, מבצעים אך גם לא מעט טריקים מצד המוכר - אז הכנו לכם רשימה מלאה של ימי ההנחות ואת כל הטיפים לרכישה נכונה ומוזלת.
מבצעי נובמבר לרוב מתחלקים לארבעה אירועים עיקריים והם שופינג IL, יום הרווקים הסיני, בלאק פריידי וסייבר מאנדיי. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי אלו שאוהדים במיוחד את פורים, שיגיע רק באזור מרץ של 2023, סוף אוקטובר ותחילת נובמבר זה המועד המשתלם ביותר להשיג את התחפושות הייחודיות ביותר מאתרים אמריקאים וזאת היות וחג ליל כל הקדושים (האלווין) מתרחש בדיוק בימים אלו ועל כן חברות תחפושות רבות ינסו להיפטר מהמלאי שנשאר. 
ישר לאחר מכן ודיי בתחילת החודש יחל חג הקניות הישראלי שיזמו בגוגל ישראל והוא שופינג IL. ההנחות יופיעו באופן רשמי בין התאריכים 9-10.11 ולא פעם ההנחות יהיו רלוונטיות למוצרים בתוצרת כחול-לבן, אך לא באופן אקסקלוסיבי. יחד עם זאת, שימו לב כי לא פעם מוכרים רבים יחלו את ההנחות כיום לפני תחילת החגיגה ואף יאריכו ביממה את המבצעים - הישארו מעודכנים באתר שאתם מעוניינים בו.
יום ספור לאחר סוף המבצעים של שופינג IL יגיע יום הרווקים הסיני ב-11.11, שפעם היה רלוונטי כמובן רק בסין, אבל מאז הפך לאירוע בינלאומי. שימו לב כי האתר המוביל והרלוונטי ביותר בארץ ביחס ליום הזה הוא כמובן האתר האהוב "עליאקספרס" ולכן מומלץ ביותר להכין סל קניות מראש על מנת לעקוב אחר הירידות במחירים ותעריפי המשלוח שעלו לאחרונה.
החגיגה הבאה תתרחש ביום הקניות המפורסם ביותר בעולם המערבי והוא "בלאק פרייד" שיתקיים ב-25.11. אם לפני כן רציתם לקנות בחנויות מסוימות וראיתם שהם לא העניקו מבצעים והנחות בימי הקניות הקודמים אז אין ספק שבבלאק פריידי זה כנראה יקרה, אבל כדיי להתכונן ליום זה ועל מנת שתהיו בטוחים שאתם קונים בהנחה משתלמת גם כאן כדאי להתכונן מראש עם סלי קניות בכמה מקומות שונים.
שימו לב כי לא פעם יבואן מסוים יעלה את מחיר הבסיס עבור מוצרים כלשהם ואז יעניק הנחה שתוריד את המחיר למחיר המקורי.
את חג הקניות נסגור עם סייבר מאנדי שיגיע ב-28.11 ולרוב מדובר גם כן ביום שרלוונטי בעיקר לחוגגים בארה"ב היות ומדובר ביום שלאחר חג ההודיה. יחד עם זאת, כאמור לא מעט עסקים בארץ מנצלים את ההזדמנות להנחות "משתלמות" ולכן מומלץ להתכונן עם סל גם במקרה הזה.
בכלל המקרים הללו, במידה ואתם מבצעים רכישה מאתר שאינו מקומי, מומלץ ביותר לשים לב למטבע ההמרה לשקל המקומי. ההמלצה שלנו היא לבצע המרה דרך המטבע המקומי של האתר ממנו אתם רוכשים. כמו כן, שימו לב כי לא מעט אתרים בחו"ל לא יבצעו משלוח ארצה ולכן תוכלו לבצע רכישה רק על ידי כתובת אמריקאית למשל.
לבסוף חשוב לבדוק האם ישנה האופציה לשלם דרך פייפאל בעת ביצוע העסקה וזאת על מנת להמעיט בחשיפת פרטי האשראי שלכם. כמו כן, אם האתר לא נראה בטוח ואינכם מכירים אותו - אל תמהרו למסור פרטי אשראי. 
אם כמות הקניות מחו"ל שתעלה, נזכיר שדואר ישראל השיקה לאחרונה אפליקציה המאפשרת מבט כולל ומותאם אישית על כל פריטי הדואר שבדרך מהארץ ומחו"ל וכל אלו שנשלחו על ידי הלקוח, בממשק חכם. דרך האפליקציה תוכלו לראות היכן נמצאות החבילות ובכך גם למנוע פישינג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה