כסף וצרכנות

שופרסל היחידה שלא תעלה מחירים? זה מה שתראו בסופרמרקטים

אחרי שנודע כי רשתות השיווק לא מתכוונות לעמוד במילתן, נראה כי רק שופרסל תשאר נאמנה להבטחה והיא מתכוונת להשתמש יותר במותג הפרטי שלה כדי לענות על חוסרים
מערכת ice | 
שופרסל והרשות לניירות ערך (צילום freepik, vecteezy)
על פי הדיווח של מעיין פרתי, כתבת הצרכנות של חדשות 12, למרות הפרסום שחלק גדול מרשתות השיווק לא באמת מתכוונות לעמוד בהבטחה לא לעמוד מחירים מחשש שיישארו ללא סחורה על המדפים, מי שכן עדיין מתעקשת לנהל מלחמה מול הספקים היא רשת שופרסל.
על פי פרתי, בכירים ברשת טוענים שניתנו הוראות להגדיל את מלאי המותג הפרטי, לייבא עוד מוצרים בייבוא מקביל, עד כמה שניתן ובנוסף, להכין שלטים נגד ספקים שלא יספקו סחורה ולהסביר לצרכן מדוע המוצר לא מופיע על המדף.

יש לציין כי בלי קשר לשופרסל, חרם שרץ כבר מספר חודשים מגיע מכיוון אושר עד, כך לפי תיעודים מהסניפים שפורסמו בין היתר על ידי כמה מהלקוחות של הרשת שחיכו להם הודעות על המדפים בנוגע לאחד היבואנים הבכירים במשק.
בשלט שנתלה על המדפים, נכתב על ידי הרשת: "תאגיד יונילוור המשווק את מותגי "תלמה", "קנור", "בייגל בייגל", "בדין", "פינוק", "דאב", ועוד, ייקר את מוצריו ביחס למחירי המוצרים המתחרים ברמתם ובאיכותם. לאור זאת, החלטנו בשלב זה להימנע מלהציגם למכירה. כולם מוכרים לך, אנחנו קונים בשבילך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה