כסף וצרכנות

"ממליץ לצרכן לפנות למוצר זול" יוחננוף נגד המותגים הגדולים

בעקבות עליית המחירים הצפויה התארח איתן יוחננוף, מנכ"ל רשת השיווק יוחננוף אצל עודד בן עמי והסביר כיצד ניתן יהיה לבלום את העלייה הצפויה
מערכת ice |  2
איתן יוחננוף (צילום גבע טלמור)
החגים תמו ומעבר לפינה ממתינה לה עליית מחירים המוערכת בכ-25% על שורת מוצרים במגוון תחומים ביניהם – טואלטיקה, מזון וטיפוח. למעשה מחירם של חלק מהמוצרים בתחומים אלה עלו כבר היום (שלישי). בעקבות העלייה הגיע איתן יוחננוף ,מנכ"ל רשת הסופרמרקטים יוחננוף, אל אולפן חדשות 12 ונשאל אודות חלקם של רשתות השיווק בגל עליות המחירים.
"אסור לשכוח שמי שבסופו של דבר פוגש את המוצר הוא הצרכן" אמר יוחננוף "אני חושב שאנחנו כבר רואים שינוי לטובה של צרכנים שעוברים למוצרים זולים יותר שלא נופלים באיכותם למותגים היקרים. אני קורא לציבור לעשות את זה ביתר שאת".
יוחננוף דחה את הטענה כי מדובר בגלגול אחריות על הצרכנים. "זה נכון שאני מגלגל את עליות המחירים גם לצרכן, לא רק. אנחנו מביאים גם מוצרים אחרים" אמר יוחננוף והמשיך "אנחנו רואים שאנחנו מצליחים לבלום את זה יחד עם הצרכנים והתקשורת. אבל במקומות שלא נוכל לבלום אני ממליץ לצרכן לפנות למוצר זול, במקום לפגוש מדף ריק שזה לא פתרון. לא אנחנו ולא הצרכן רוצים לראות מדף ריק, זה לא העניין". יוחננוף הבהיר את דעתו: "בסופו של דבר שיתוף הפעולה הזה, שלנו ושל הצרכנים יוביל לירידת המחירים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ברקן
    ירון 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי שהסופרים יפרסמו בכמה הם קונים סחורה מהספקים וכמה אחוזי רווח הם גוזרים עליינו
    סגור
  • 1.
    איזה רמת אמינות
    אלי 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לרישום האורגנים אם בכלל רשום ?
    סגור