כסף וצרכנות

הסיבה המשעשעת שהרוטב החריף הזה עומד בפני תביעה

אדם בקליפורניה תובע את מותג הרוטב החריף הפופולרי, "טקסס פיט", לאחר שנודע לו שהוא מיוצר בצפון קרוליינה ולא במדינת טקסס

מערכת ice | 
הרוטב החריף שגרם לתביעה (צילום Texas Pete Hot Sauce)
פיליפ ווייט קנה בקבוק של טקסס פיט בסופרמרקט של ראלף בספטמבר 2021, מתוך אמונה שהוא נעשה, כפי שמרמז התווית שלו, בטקסס, לפי התלונה שהוגשה לבית המשפט הפדרלי בלוס אנג'לס.
בתביעה נטען כי ווייט לא היה רוכש את הרוטב אילו ידע שהוא מיוצר בפועל בצפון קרוליינה, היכן שמטה היצרנית TW Garner Food Company בווינסטון-סאלם. אמנם מיקום הייצור אינו סוד מכיוון שהוא מודפס על התווית האחורית של הבקבוק, אך בתביעה נטען שסביר להניח שהצרכנים לא ישימו לב.
הדימויים "הטקסניים המובהקים" של הלייבל תרמו גם הם לבלבול של הקונה, כך נטען בתביעה. הבקבוק כולל את "הכוכב הלבן ה"בודד" המפורסם מדגל טקסס יחד עם קאובוי 'לאסו'", נכתב בתלונה.
חברת האם של הרוטב TW Garner Food Co. מסבירה באתר שלה כי לאחר התייעצות עם יועץ שיווק, מייסד החברה, סם גארנר, נחת על טקסס פיט בגלל "המוניטין של המדינה למטבח חריף" וכקריצה לכינוי של בנו.
 
"המפעל הנוכחי, שנבנה ב-1942 והתווסף פעמים רבות מכדי לספור, יושב באתר הבית המקורי של משפחת גארנר בצפון מערב ווינסטון-סאלם", נכתב באתר החברה. "וטקסס פיט האגדי, גאה במורשת הבוקרים שלו אבל גם צפון קרולינית גאה, וממשיכה לשגשג".
עם זאת, התביעה של ווייט טוענת כי "למרבה ההפתעה אין שום דבר הקשור בטקסס אליהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה