כסף וצרכנות

יוקר המחיה מחמיר: מחלבות גד מעלה מחירים בכ-10%

מעיין פרתי מפרסמת היום לראשונה כי מחלבות גד, חברת הגבינות האהובה על הצרכן הישראלי, תעלה את מחיריה בעד 9.5%
מערכת ice | 
מחלבות גד (צילום יח"צ)
בחודשים האחרונים ולאור האינפלציה המתמשכת במדינה ובעולם, אין ספור חברות בינלאומיות ומקומיות שאנו כה אוהבים לראות על מדפי הסופר, הולכות ומייקרות את המוצרים שלהן. למרות שרבות יצאו כנגד המגמה הזו וסירבו להעלות את המחירים, מסתמן כי 'מחלבות גד' לא הולכת להיות חלק מאלו שפועלות לטובת הצרכן הישראלי ולטובת הלקוחות שלה.
מעיין פרתי, כתבת חדשות 12, מפרסמת היום לראשונה כי מחלבות גד, אחת החברות הדומיננטיות ביותר בתחום הגבינות בארץ, תעלה את מחיריה עד 9.5% החל מתחילת נובמבר. יחד עם זאת, טרם התקבל אישור על העלאת המחירים מכלל רשתות השיווק שמוכרות את מוצריה של גד ולכן יש לקוות כי ישנן רשתות שיסרבו להעלות מחירים כאות מחאה ולאור התקופה הקשה עבור הצרכן הישראלי. 
כזכור, רק היום התראיין מנכ"ל רשת יוחננוף בתוכנית חיסכון של קשת 12 וסיפר כי למרות דרישות יוניליוור להעלות את מחיר הקרמבו, ישנן דרכים בהן הצרכן יכול להילחם וזאת באמצעות רכישת מוצרים מקבילים, זולים יותר. כמו כן, הבטיח כי מנהלי הרשתות מנסים להיאבק גם הם ולא לוותר ליבואניות שדורשות העלאת מחירים. 
יחד עם זאת, עדיין מתחת לרדאר רשתות הענק גם הן מעלות מוצרים דווקא בתקופת החגים ובכך מקשות רבות על האזרח הישראלי לקיים את החגים בכבוד. בעיקר ניתן לשים לב למגמה זו ימים ספורים טרם ערבי החג
ממחלבות גד נמסר: ״עליות המחיר הדרסטיות בארץ ובעולם לא פוסחות גם על מחלבות גד ומשפיעות עלינו במגוון תחומים: חומרי הגלם, גורמי האריזה השונים, תשומות הייצור, מחירי הייבוא ובעיקר- ההתייקרויות החדות במחיר החלב הגולמי, שעלה רק בשנתיים האחרונות ב24%. בכל העשור האחרון העלנו מחירים פעם אחת בלבד (בשנת 2018), אולם כעת אין לנו ברירה אלא לעדכן את מחירון גד כדי למזער באופן חלקי בלבד את העליות שאנו סופגים כבר תקופה ארוכה. לאחר מספר רב של דחיות והמתנה ארוכה ככל הניתן, אנו מעדכנים כי החל מתאריך 1.11.22 יעלו מחירי מוצרינו בממוצע של כ-6.9%״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה