כסף וצרכנות

סוף לשמאים ולהערכות הנזק? זו חברת הביטוח שעושה מהפכה

כלל ביטוח ופיננסים משיקה שירות כלל VIEW בביטוח הדירה: יש לכם נזק בדירה? מעריכים את הנזק בשיחת ZOOM, והתשלום מועבר תוך 48 שעות, השירות מתייחס למקרים בהם הנזק מוערך בגובה של עד אלפי שקלים
מערכת ice | 
יורם נווה, מנכ"ל כלל ביטוח (צילום סיון פרג', shutterstock, וידאו הד)
כלל ביטוח ופיננסים משיקה את שירות כלל VIEW, שירות ייחודי ובלעדי להערכת נזק רכוש למבוטחים בפוליסת ביטוח דירה, במקרים של נזק לתכולה, מבנה ומים (כיסוי שרברב פרטי בלבד) באמצעות שיחת ZOOM תוך 24 שעות מרגע דיווח המקרה, ותשלום התביעה תוך 48 שעות.
עם קבלת הדיווח אודות הנזק שנגרם לרכוש הדירה, נציג החברה מתאם עם המבוטח, תוך 24 שעות, שיחת ZOOM לאומדן הנזק. סכום התשלום לנזק נקבע בהתאם לממצאים שעולים בשיחה, והוא מועבר למבוטחים באמצעות אפליקציית BIT או העברה בנקאית, לבחירתם תוך 48 שעות בלבד. 

דרור זסלר, משנה למנכ"ל ומנהל מערך התביעות בכלל ביטוח ופיננסים, ציין: "כלל ביטוח ופיננסים ממשיכה להוביל את המהפכה הדיגיטלית בענף. כלל VIEW הוא שירות חדשני ובלעדי למבוטחינו בביטוח הדירה הפונים בנושאי נזקי רכוש ואנו באמצעות שיחת ZOOM קצרה, אומדים את הנזק ופועלים לתשלום התביעה, בסכומים של עד אלפי שקלים, תוך 48 שעות בלבד. השירות נולד מתוך רצון אמיתי להעניק ללקוחותינוone stop shop , בזמן הקצר ביותר ובעיתוי הנוח ללקוח. מהלך זה יתרום לקיצור משמעותי של משכי הטיפול בתביעות והענקת חווית שירות ברמה גבוהה, המשפיעה ישירות על שביעות רצון לקוחותינו".
פוליסת ביטוח הדירה של כלל הינה פוליסה רחבה המעניקה כיסוי בסיסי, עליו ניתן לרכוש הרחבות למבנה, תכולה ונזקי מים, ולקבל חבילת ביטוח אטרקטיבית המספקת כיסוי ביטוחי למגוון סיכונים, ביניהם כיסוי נזקי מים ונוזלים אחרים למבנה ו/או לתכולה, ביטוח כל הסיכונים כגון: תכשיטים, שעונים, מחשב נייד ודברי ערך נוספים, ביטוח סייבר, ביטוח תכולה עסקית ועוד, בכפוף לתנאי החברה והפוליסה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה