כסף וצרכנות

הוט מותקפת על ידי לקוח: "תהיו מוכנים לסבל כזה?"

לקוח התלונן בפייסבוק שלו כי: "ראתם את הסיפור, בואו תגידו לי אתם, מה יקרה ביום שתרצו לעזוב חברה כמו הוט והאם תהיו מוכנים למסכת סבל כזאת? אציין שפתאום אני רואה חיוב של 191 באשראי!", ומה הגיבה החברה?
מערכת ice |  5
הוט (צילום Magma Images)
תומר חבז, אחד מכתבי אתר ONE העלה היום (שישי) פוסט נוקב נגד HOT בגין מה שלטענתו השתבש בהתנתקות שלו מהחברה, כאשר ציין: "למען האמת, אני מנוי דרך HOT שנים רבות. זה היה בבית של ההורים והמשיך בשנתיים האחרונות בבית שלי. למרות שהמחיר שלהם הוא לא זול, אני אחד שמאמין באמינות ובגודל של החברה ולמרות המחיר הם בהחלט עשו את העבודה".
חבז המשיך: "אלא שמה שקרה לי שביקשתי להתנתק, גורם לי להדלקת נורה אדומה גדולה מאוד, תשפטו בעצמכם: לפני כחודש עברתי דירה ורציתי להעביר את המנוי לדירה החדשה. הייתי צריך להוריד ממיר אחד וציפיתי להוזלה, אך קיבלתי תשובה שהמחיר יהיה 410 שקלים (לבן אדם אחד שצורך אינטרנט וערוצי ספורט)".
עוד המשיך: "בהתחלה, בטיפשות, הסכמתי להתחבר ותיאמתי התקנה, אך לאחר מחשבה קצרה החלטתי לבטל זאת והודעתי להם כעבור שעתיים. מיותר לציין ששיחת ההתנקות כללה העברה בין 2-3 נציגים בניסיון לייאש אותי ולמנוע ממני להתנתק. לבסוף, טענו שניתקו אותי ושהמתקין לא יגיע למחרת. ביקשתי להחזיר ציוד, טענו שאצטרך לחכות שיבואו אליי (ייקח כמה ימים) ולאחר התעקשות המוקדן התרצה ואפשר לי להחזיר את זה בסניף. מיותר לציין שלמחרת המתקין הגיע למרות שהתחייבו שהוא לא ושאל למה אני לא בבית".
עוד נכתב בפוסט: "הגעתי באותו היום בסביבות השעה 15:00, לסניף עפולה במטרה להחזיר את הציוד (סניף בו רשום כי ניתן להחזיר ציוד). נמסר לי במקום שלא ניתן להחזיר ושלא אוכל לקבל אסמכתא (כנראה בעיה במחשבים) ושאם ברצוני להחזיר יש להגיע בפעם אחרת. כמובן שלא אתן שיטרטרו אותי פעם נוספת. הנציג הציע שאשאיר את הציוד בצירוף פרטיי ולמחר תגיע נציגה לאסוף את הציוד. הלכתי בראש שקט".
בהמשך כתב: "מה שקורה מאז הוא מסכת שהיא לא פחות מהתעללות בלקוח: יום יום יוצא לי להתקשר לנציגים: הראשון אומר שאני מוקפא חיוב, השני שהתנתקתי, אך בפועל, במשך שבוע אני עדיין מוגדר כלקוח בחברה ולא ניתקו אותי סופית. בין כל הנציגים שעברתי, האחד אומר שאין תיעוד להחזרת ציוד, השני אומר שנותקתי אבל זו פרוצדורה והיום הגעתי לשלישי. הוא היה הכי נחמד, אפילו סיפק מספר אסמכתא, אבל מסר שחסר לי דיסק קשיח ועוד ממיר. מיותר לציין שלא היה נציג שיעבור איתי על הציוד ויראה שאכן החזרתי הכול (הכול נבדק על ידי לפני), מיותר לציין ששבוע לקח להם לאתר את זה שבכלל החזרתי ציוד ומיותר לציין שנראה שהחברה עושה הכול על מנת למנוע ממני לעזוב או לייאש אותי".

לסיום הסביר: "מתוך ייאוש, הצעתי לנציג לשלם על הציוד החסר (אמרתי שאשלם עוד 100 שקל במקסימום ואסיים עם זה). בפועל, הוא טוען שגם זה לא ניתן ושהוא צריך להעביר את הפנייה שלי שהחזרתי את כל הציוד למנהל והוא נמצא ביום ראשון. אמרתי לו ומה יקרה אם אצטרך לשלם? אני מעריך שזה יעלה בסביבות 500 שקלים. קראתם את הסיפור, בואו תגידו לי אתם, מה יקרה ביום שתרצו לעזוב חברה כמו הוט והאם תהיו מוכנים למסכת סבל כזאת? אציין שפתאום אני רואה חיוב של 191 באשראי!".
הוט השיבה לו בתגובה לפוסט: "קראנו בעיון את הפוסט. מודים לך על זמנך היקר שהקדשת לטפל בנושא, ליצור קשר מולנו, לגשת למרכז השירות, חשוב לנו לברר מה קורה ונעשה במנוי ואת השתלשלות הדברים ולהביא לפתרון באופן מלא ולסגירת טיפול מולך לשביעות רצונך. השב את מספר הטלפון בתגובה חוזרת, גורם מטעמנו ייצור קשר".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נחיתוק מחברות
    שמואל 10/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש אתר נתק לא צריך לדבר עם שום נציג ממלאים את הפרטים והופ אתה מנותק מידית בלי שום בעיות וכמובן לא צריך להשאיר שום ציוד ללא אישור כתוב
    סגור
  • 3.
    זה ככה עם כל לקוח שרוצה להתנתק..
    מומחה 10/2022/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    איפה הרשויות?!
    סגור
  • 2.
    אסור להתקר להוט זה
    אסור להתקר להוט זה 09/2022/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זה תמיד קורה לכל הלקוחות ככה היה לי, לאמא ולאבא וגם עוד אנשים שאני מכיר וגם פה בסיפור. לא מספיק בשביל הסתברות של 100% או קרוב לזה?
    סגור
  • 1.
    חברה של רמאים וגנבים ובעיקר לא דוברי אמת
    יקי 09/2022/30
    הגב לתגובה זו
    8 0
    המנכלית שלהם מנותקת מהשטח לא יודעת איך הנציגים שלה מתעללים בלקוחות הרבה פעמים בחיובי יתר לך תתחיל לרוץ אחריהם מוקדנים בעיקר מבני דודינו וני לא גזעני בהרבה פעמים לא מבין מה אומרים לי הייתי מנוי שלהם כמעט 30 שנה עוד שהיו ערוצי זהב אבל אחרי כמה תקריות איתם החלטתי להתנתק ופשוט חסמתי להם את האשראי פה הם התחילו להתקשר אלי וזהו עברתי ליס ומאז יש לי שקט
    סגור
  • אתה טועה, זו רוח המפקדת
    לקוח מפעם 10/2022/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הדג מסריח מהראש, תמיד!
    סגור