כסף וצרכנות

איפה משתלם יותר לקנות בשמים - בחנות או אונליין?

רוכשים ברשת הפארם Be הופתעו לגלות פערים משמעותיים בין מחירי הבשמים באתר לבין המחירים בחנויות. ההסבר של המוכרים: "באתר תמיד יותר זול"
מערכת ice |  1
בשמים (צילום freepik)

פערי המחירים בין חנויות פיזיות לאתרים אונליין מגיעים לעשרות ואפילו מאות אחוזים, כך עולה מבדיקה שנערכה בתכנית "הכל כלול" ברשת 13. בין היתר מתברר שבקטגוריית מוצרי פארם הרבה יותר זול לקנות באתר מאשר בחנויות. כך למשל, בושם לאשה Narcido 90 מ"ל יעלה לכם בחנות 569 שקל, בעוד באתר תשלמו רק 219 שקל, פער של 160%. בושם לגבר Versace Pour 100 מ"ל עולה בחנות 289 שקל, ובאתר 199 שקל, פער של 45%. מייקאפ של רבלון עולה בחנות 104.90 שקל והמחיר באתר הוא 73.43 שקל, פער של 42%.
 


המוכרים ברשת הפארם בי לא מתרגשים מהפערים ואומרים: "באתר תמיד יותר זול. זה תמיד ככה. חנות זה חנות, כנראה שרוצים לקדם את האונליין". בשופרסל תולים את הפערים בתזמון של הבדיקה: "בדיקתכם התבצעה בזמן עדכון המבצעים בבוקר עם החזרה מהחג, מדובר בעניין טכני בלבד. במקרים שונים, מוצרים באתר עולים יותר בהשוואה למחירי חנויות הפארם של רשת Be. אולם ישנם מוצרים רבים אחרים אשר מצויים במבצע בחנויות Be ולא באתר האונליין".
 

כזכור, וולט ורשת הפארם Be הכריזו לאחרונה על שיתוף פעולה ייחודי: תרופות ללא מרשם במשלוח מיידי. היתרון המשמעותי עבור החולים הוא שיוכלו להישאר בביתם ולהזמין תרופות מבלי להסתכן. בין התרופות שנכללות במהלך: משככי כאבים, תרופות לילדים, תרופות להרגעה ושינה, הקלה על כאבי גרון ובטן, וגלולות היום שאחרי. 
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קונה אצל ksp. רוב הפעמים הכי זול בשוק (ל"ת)
    חיים 09/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור