כסף וצרכנות

"סכנת חנק, חסימת מעיים ופגיעה באיברים": המוצר שמסכן אתכם

ריקול של חברת 'אניגמה מוצרי פופ ומתנות' למוצר רינגרס טבעות אצבע מגנטיות למשחק בעקבות אי עמידה בתקן הבטיחותי ועשוי לסכן את ילדיכם
מערכת ice |  1
יצוא מוצרים (צילום pixabay)
הילדים שלכם יכולים להיות בסכנה אם לא תקראו את ההודעה הבאה של חברת "אניגמה מוצרי פופ ומתנות בע״מ" ח.פ 511874828, שפרסמה אמש (חמישי) קריאה לציבור לפעול למניעת סיכון במוצר רינגרס טבעות אצבע מגנטיות למשחק. ההודעה מפורסמת בתאום עם הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה.
הסיבה לריקול מרצון המדובר, הוא בשל אי עמידת המוצר בתקן הבטיחותי, כאשר קיימת סכנת בליעה על ידי ילדים קטנים ופעוטות, אשר עלול להוביל לחנק, סתימת מעיים ופגיעה במערכת העיכול ובתפקוד איברים פנימיים.
בבדיקה שערך הממונה על התקינה באמצעות מכון התקנים נמצא כי המוצר לא עומד בדרישות התקן הרשמי ת"י 562 - בטיחות צעצועים, החל עליו ועלול לסכן את המשתמשים בו. מדובר בצעצוע שממנו ניתן להרכיב מעין ספינר, אך לילדים קטנים הוא כאמור מסוכן ועל כן מבוצע הריקול המדובר.

מה הפעולה הנדרשת? המחזיק במוצר זה מתבקש להפסיק להשתמש בו ומוזמן להחזירו לצורך החלפתו או קבלת פיצוי כספי. לפרטים נוספים, הנחיות וסיוע ניתן ליצור קשר עם חברת אניגמה בטלפון: 09-8943340
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הילד שלי בלע אחד כזה וחירבן לתוך החיתול
    המשחתן 09/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האם להביא ליבואן את החיתול המלא?
    סגור