כסף וצרכנות

מקס סטוק בבשורה ללקוחות: זו החנות החדשה שתיפתח

מקס סטוק, רשת הדיסקאונט המובילה בישראל ממשיכה לצמוח ומשיקה סניף חדש במתחם העיצוב DCITY במעלה אדומים  הסניף החדש משתרע על פני כ-2000 מטר
מערכת ice |  1
רשת מקס סטוק (צילום אתר MAX)
חנות עוגן חדשה מצטרפת לתמהיל חנויות עיצוב וריהוט הבית במתחם  DCITY  במעלה אדומים - רשת מקס סטוק משיקה סניף חדש במתחם העיצוב הגדול בישראל אליו מגיעים אלפי מבקרים מדי שבוע.
כמו כל סניפי הרשת, גם הסניף החדש יהיה גדול במיוחד וישתרע על פני 2000 מ"ר, יציע ללקוחותיו חווית קנייה ייחודית ומהנה הכוללת מגוון עשיר של אלפי פריטים ממגוון תחומים ומחלקות, לכל שימוש ומטרה, ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. 
אורי מקס, מנכ"ל ובעלים רשת מקס סטוק: "כרשת הדיסקאונט המובילה בישראל בחרנו לפתוח סניף חדש במתחם הדיסיטי, המהווה מרכז קניות מעוצב חדשני וחווייתי לתושבי ירושלים והסביבה. אנו שמחים לפתוח את השנה ולהתחדש בסניף נוסף באזור מיוחד זה, ומזמינים את הקהל הרחב לקחת חלק בחגיגה וליהנות, כמו תמיד, ממחירים המתאימים לכל כיס ולכל משפחה".
לדברי פנינה רווח מנכ"לית מתחם דיסיטי: "אנו מברכים על הצטרפותה של רשת מקס סטוק למתחם דיסיטי, המושך לקוחות רבים מתחומי העיצוב, השיפוץ והבנייה. מיום הקמת המתחם אנו עדים לביקוש הולך וגובר מצד הלקוחות לפתיחת סניף מקס סטוק במקום ושמחים על ההזדמנות החגיגית ושיתוף הפעולה הפורה, שהביא אותנו למעמד מרגש זה".
חברת מקס סטוק בע״מ הוקמה בשנת 2004 ועוסקת במסחר קמעונאי באמצעות הפעלת רשת חנויות דיסקאונט תחת השם – Max כאן קונים בכיף ו- MINI MAX  למגוון רחב של מוצרים לבית במחירים אטרקטיביים.
הרשת מונה 55 סניפים בכל רחבי הארץ, מקריית שמונה ועד אילת, כאשר בשנים האחרונות הרשת צומחת ומתפתחת ומרחיבה את נוכחותה בכל חלקי הארץ עם סניפים חדשים המהווים מתחמי קניות ומעניקים לקהל הלקוחות חוויית קנייה עוצמתית ופתרונות צרכניים שווים לכל נפש. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הסניף החדש בראשון לציון לא נעים ולא נוח
    יעל 09/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מכריחים אותך לעלות במדרגות הנעות ישירות חקומה השנייה. מוזר. לא מאפשרים לעלות במדרגות רגילות בין שתי הקומות למי שלא אוהב מדרגות נעות או מעלית. בגלל הסיבות האלה לא נגיע לשם.
    סגור