כסף וצרכנות
בורגר קינג תשלם 400 מיליון דולר: מה כולל המהלך?
150 מיליון דולר יועברו להשקעות בפרסום ובדיגיטל ו-250 מיליון דולר מוקצים למסעדות ולהטמעת טכנולוגיות שירות וכן רכישת ציוד מטבח, שיפורי מבנים ושיפוצים והעברות נכסים
בורגר קינג מתכננת להשקיע יותר מ-400 מיליון דולר במשך שנתיים בפרסום, שיפורי מסעדות ושיפוצים ולתמוך בשיפורים טכנולוגיים ודיגיטליים. בהודעה לעיתונות ביום שישי, הבעלים של הרשת, Restaurant Brands International, שיתף פרטים על תוכנית שהיא מכנה "Reclaim the Flame" שמטרתה להאיץ את צמיחת המכירות ולהניע את הרווחיות של הזכיין.
התוכנית נבנתה בשיתוף פעולה עם מנהלים מכל ארה"ב ואושר על ידי יותר מ-93% מהמסעדות בארה"ב. ההשקעה נועדה לשדרוג המסעדות של בורגר קינג ולשפר את חווית הלקוח, במטרה למשוך יותר תנועה למותג.
בורגר קינג אמרה כי תשקיע במיתוג פרימיום כדי "לאשר מחדש את המיקום הגבוה של ה'וופר' בגריל להבה", בנוסף למכירת תיק כריך עוף עם השקת כריך הרויאל קריספי צ'יקן. המנכ"ל ציין שכאשר עלות המזון בבית ממשיכה להתמודד עם לחצים מהאינפלציה, היא תמשיך לספק "הצעה חזקה של ערך יומיומי בתפריט שלה".
במסגרת ל"הדליק את הלהבה", 150 מיליון דולר יועברו להשקעות בפרסום ובדיגיטל ו-250 מיליון דולר מוקצים ל"איפוס מלכותי" הכולל טכנולוגיית מסעדות, ציוד מטבח, שיפורי מבנים ושיפוצים והעברות דירה באיכות גבוהה. עד 2024, בורגר קינג תשקיע 30 מיליון דולר מעבר לעמלות הדיגיטליות שנגבו מזכיינים כדי לתמוך באפליקציית בורגר קינג.
עבור "האיפוס המלכותי", 50 מיליון דולר, כמו גם השקעה משותפת דומה של זכיינים, יועברו לתוכנית רענון של מסעדות לכ-3,000 מקומות. בנוסף, 200 מיליון דולר יועברו לשיפוץ של כ-800 מסעדות.
הוא נועד לשפר את התשואות על ההון ולשנות את מבנה התמריצים של החברה, לספק תמריצי בסיס משמעותיים יותר וגישה לתרומות נוספות, כמו גם מימון במזומן מראש בזמן השלמת השיפוץ.
תרומות מתוכנית השיפוץ יטופלו כזיכויי תמלוגים ויוכרו בדוח רווח והפסד שלה לאורך חיי הסכמי הזכיינות החדשים, או עד 20 שנה.
ברגר קינג אמרה כי היא לא ציפתה להשפעה שלילית מהותית על דוח רווח והפסד מהתוכנית ואמרה כי - אם היא תצליח לייצר עליות מכירות בהתאם לניסיון ההיסטורי או טוב יותר - צפוי שהתוכנית תניב תשואה חיובית על ההון ולהיות פעיל לאורך זמן.
"אנו מאמינים שגישה חדשה זו במהלך השנתיים הקרובות תייצר את המומנטום הדרוש למעבר לתוכנית הדמיה מחודשת בת קיימא שתחזור לתרומות הון מנורמלות יותר מבורגר קינג ב-2025 ואילך", אמרה החברה.
טום קרטיס, נשיא בורגר קינג צפון אמריקה, אמר כי היוזמות מתמקדות במתן "חוויה מעולה" ללקוחות. "אני מאוד גאה ואסיר תודה על כך שהזכיינים שלנו עלו שוב כדי להשקיע בביצועים שלנו יחד, ומשקפים את השותפות האמיתית והכבוד ההדדי שבנינו בין הזכיין לזכיינים", אמר קרטיס בהצהרה.
טום קרטיס, נשיא בורגר קינג צפון אמריקה, אמר כי היוזמות מתמקדות במתן "חוויה מעולה" ללקוחות. "אני מאוד גאה ואסיר תודה על כך שהזכיינים שלנו עלו שוב כדי להשקיע בביצועים שלנו יחד, ומשקפים את השותפות האמיתית והכבוד ההדדי שבנינו בין הזכיין לזכיינים", אמר קרטיס בהצהרה.
עוד ב-
"בסופו של דבר, ההצלחה של תוכנית 'Reclaim the Flame' זו מסתכמת בביצוע ברמת המסעדה, ואנו כל כך ברי מזל שיש לנו זכיינים שאוהבים את המותג הזה ועובדים איתנו בשיתוף פעולה הדוק כדי להתמקד בסדרי העדיפויות הנכונים. אני מאמין בצוות הזה, בתוכנית הזו ובעתיד מזהיר ככל שאנו מתפתחים ומשפרים את חווית האורחים שלנו ומניעים צמיחה רווחית לעסק."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה