כסף וצרכנות

CAR2GO עזבה את נתניה - אבל הפקחים ממשיכים לחלק דוחות

חברת CAR2GO סיימה את החוזה שלה מול עיריית נתניה לפני כחודשיים, ובהתאם לכך, החניות המוסדרות עבור הרכבים השיתופיים היו צריכות לחזור לאזרחי העיר. הדבר לא קרה, והתושבים ממשיכים לקבל דוחות חניה מפקחי תנועה מבולבלים
מערכת ice |  2
רכב שיתופי של GoTo (צילום אלכס ליפקין)
מחדל בעיר שמרתיח את התושבים: מצוקת חנייה היא כנראה בעיה נפוצה בכל עיר ובמיוחד במרכז, וכשנדמה היה שתושבי העיר יכולים להרוויח עוד כמה מקומות חנייה בחזרה - עיריית נתניה לא ממהרת לטפל בכך.
חברת הרכב השיתופי והחשמלי CAR2GO סיימה את החוזה של עם עיריית נתניה לפני כחודשיים ובהתאם לכך שלטי חניה המקצים מקומות חניה ספציפיים עבור רכבים שיתופיים היו צריכים להיות מוסרים ממזמן.
יחד עם זאת תושבים מתוסכלים מספרים לאתר mynet נתניה כי למרות שחלקם ידעו על כך שהחברה כבר לא פועלת בעיר וכי החניות עקרונית פנויות, הפקחים כלל לא מודעים לכך היות והשלטים עדיין שם ולכן התושבים התמימים עדיין מקבלים דוחות חנייה ברחבי העיר. לצד זאת ישנם תושבים שכלל אין להם מושג שהחברה כבר לא פועלת בעיר וכי יש להם הזכות להחנות במקומות הפנויים.
לצד החניות התפוסות לשם רכבים שכבר לא יחנו שם, עדיין לא התפנו כ-40 עמדות טעינה לרכבים חשמליים שהיו שייכים לחברה בעיר, שגם היו צריכות לעבור לשימוש תושבים בעלי רכבים חשמליים. 
 
מעיריית נתניה נמסר: "בימים אלו מוסר השילוט המורה על איסור חנייה... יהיה ניתן להחנות בהתאם לסימון במדרכה. החניות יוחזרו למצבן הקודם בשבועות הקרובים. לגבי עמדות הטעינה - השבוע החלו בעבודות ביצוע העמדות החדשות של חברת מילגם בחלק ממיקומי העמדות של קאר טו גו וזאת לטובת טעינת רכבים חשמליים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא יאומן הערייה אפילו לא התנצלה
    מושחתים 09/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפקחים "לא ידעו" כי לא טרחו לידע אותם. הערייה אפילו לא התנצלה כי לערייה אין פנים וזה נורא נוח לה שאין ממש את מי להאשים. אז תזכרו פעם הבאה שאתם בוחרים מי זה באמת הערייה ומי באמת היה אמור להתנצל ולהכריז שאפשר להתחיל לחנות שם ולחלק את הכסף של הדוחות בחזרה ומהר. יש פנים לערייה וזה ראש העיר. עכשיו נראה אותה מתנצלת ולא איזה פקיד שמתחבא מאחורי גוף ענק ואף אחד לא יודע מי זה ועל מה הוא מקבל את הכסף שלו. ראש העיר צריכה לקבל אחריות על מה שקורה בעיר במיוחד על מחדל כזה גדול. אז בבקשה תזכרו פעם הבאה שאתם מביאים את הקול שלכם לתת הזדמנות גם למישהו חדש שלא רימה אתכם עדיין.
    סגור
  • 1.
    טיפשים
    צורי גלאם 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היפו אדון שהחראי על הפקחים יודע רק כסף שידע את הפקחים גם כך הם מבוהלים ממנו הנבלה הזה הוא סימן את העיר עבר את חוף ארגמן
    סגור