כסף וצרכנות

מהפכת הקורקינטים מגיעה לעיר חדשה: איפה תמצאו את Yango-Wind?

לראשונה: תושבי עכו יוכלו ליהנות משירות השכרת קורקינטים שיתופיים, החברה מובילה את המהלך עם היצע של 350 קורקינטים
מערכת ice | 
קורקינט WIND (צילום יחצ)
אפליקציית הקורקינטים השיתופיים המובילה בישראל Wind, הודיעה היום (חמישי) על הרחבת פעילותה וכניסתה לעיר עכו. במעמד ראש העיר עכו, שמעון לנקרי, סגן ראש העיר, אדהם ג'מל, מנכ"ל  Yango-Wind בישראל יוחאי עבאדי, מנכ"ל החברה הכלכלית מורדי שמיר ומנהל אגף תיירות דני ארמה הושק היום המיזם שהינו הראשון מסוגו בגליל המערבי.
במסגרת השירות, תפעיל החברה 350 קורקינטים ברחבי העיר. תושבי עכו ייהנו מטכנולוגיות חדשות ושיפורים שהוטמעו בקורקינטים ובאפליקציה כמו: שירות דיווח למוקד 'איחוד הצלה' (שיתוף פעולה עם חברת קארביין), המאפשר ניהול שיחות וידיאו, צ'אט עם המוקד ואיתור מיקום מדויק של הנוסע על מנת לקבל סיוע במקרה הצורך. כמו כן, הסוללות של הקורקינטים מתחלפות, כך שזמינות הכלים עבור הרוכבים גבוהה יותר.
בנוסף, קיימת טכנולוגיית זיהוי פנים המחייבת רישיון נהיגה והקפדה על גיל הרוכב (18+) על מנת למנוע רכיבת קטינים. ראש העיר עכו, שמעון לנקרי: "אנו משיקים את אחד המיזמים הירוקים שלנו שיהיו פרוסים ברחבי העיר לרווחת ושימוש תושבי העיר עכו. אני מאחל לכולם  שימוש מושכל ובטוח בקורקינטים ואנו מקווים למיזמים ירוקים נוספים בעתיד".

יוחאי עבאדי, מנכ"ל Yango-Wind בישראל: "אנו שמחים להשיק את פעילות החברה בעכו ולהוביל את מהפכת התחבורה השיתופית בעיר. Yango-Wind מספקת אלטרנטיבה נגישה, מהירה ואמינה תוך שימת דגש על בטיחות הרוכבים. נמשיך לפעול בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה של החברה, להתרחב אל מעבר לגבולות גוש דן ולהציע לתושבים להתנייד בבטיחות וביעילות".
כיום, השירות פעיל ב-17 ערים בישראל: ת״א, ר״ג, גבעתיים, חולון, בת ים, בני ברק, גבעת שמואל, קרית אונו, גני תקווה, אשדוד, ראשון לציון, יהוד, אופקים, שער הנגב, בית שמש, טבריה ומהיום גם בעכו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה