כסף וצרכנות
סופר פארם משנה את אסטרטגיית השיווק: זה המודל החדש
בעקבות התרחבות ענקית קמעונאות הפארם למגוון שווקים נוספים, הרשת הודיעה על שינוי גם באסטרטגיית השיווק: "בחרנו מודל ייחודי שמותאם לצרכים המשתנים"
רשת בתי המרקחת סופר-פארם הודיעה היום (רביעי) על מודל עבודה חדש למערך הפרסום שלה שינוהל בשתי יחידות מקצועיות נפרדות. יחידת הקריאייטיב והאסטרטגיה תוקם ותנוהל על ידי רם ברוך ונדב פרסמן כמשרד עצמאי, ואילו תקציב המדיה, האונליין והאופליין יחד עם ליווי אסטרטגי ינוהלו על ידי קבוצת מקאן.
ברשת מסבירים כי ההחלטה מגיעה, לאחר שני קמפיינים משמעותיים שקיימה לאחרונה. הראשון בכיכובה של השחקנית דניאל גל שעסק באתר סופר-פארם אונליין, ובמסגרתו השושקו קטגוריות חדשות כמו מכשירי כושר, מכשירי חשמל, ריהוט, ציוד לבעלי חיים, ואפילו קיאקים שנמכרים באתר. הקמפיין השני וההומריסטי שיווק את מותג Life, באמצעות משפיענים ויוצרי תוכן מובילים ברשת וביניהם עדן דניאל גבאי ומיה דגן ובליווי הקריינות והייעוץ המוזיקלי של שדרנית גל"צ דלית רצ'סטר.
עופר לוי, סמנכ”ל השיווק של סופר-פארם מסר: "אחרי שלושה עשורים של שותפות מוצלחת עם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי אנו יוצאים לדרך חדשה. בחרנו מודל ייחודי שמותאם לצרכים המשתנים, ואנחנו מאמינים שיאפשר לנו להמשיך להוביל בכל עולמות המיתוג והשיווק".
עוד ב-
סופר-פארם מונה למעלה מ-270 סניפים, ופעולת מאז הקמתה ברישיון בית מרקחת. כאמור לאחרונה החלה הרשת להתרחב לתחומים נוספים, כשלצד את האונליין הקימה את רשת הדיילי'ס המציעה אוכל טרי ואת רשת מרפאות ביוטי קליניק המתמחה באסתטיקה רפואית.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(11):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
8.אז לוקחים גבר מחופש לאישה ומנסים למכור ככה מוצרי נשיםבויקוט 07/2022/25הגב לתגובה זו0 0דיי מגעיל לקחת גבר הלבוש בבגדי נשים, כאילו נשיות היא תחפושת זולה, ולנסות למכור ככה מוצרים לנשים. איזה חוצפה. לא חסר משפיעניות נשים שאפשר לשים על שער הקטלוגים שלהם. הופכים להיות פה כמו באמריקה, עוד מעט יביאו מלכות דראג להקריא סיפורים לילדים בספריות ובבתי ספר. תפסיקו להכניס את בלבול הזהויות האמריקאי לכל מקום שרק אפשר.סגור
-
7.מי קונה בסופר פארם? הכי יקרים שיש (ל"ת)לילך 05/2022/22הגב לתגובה זו2 1סגור
-
קונה גם קונהזוהרה אלפסייה 05/2022/31הגב לתגובה זו0 0קונה רק בימי לייפסטייל שאז המחיריםי טובים.סגור
-
6.שיווקדני 05/2022/21הגב לתגובה זו1 0תשנו את אסטרטגיית המחירים במקום השיווקסגור
-
5.סתם יקריםמיקי 05/2022/21הגב לתגובה זו1 0הייתי חבר מועדון ואחר אכזבות חוזרות ונישנות קרע.י הכרטיס.קינה רק במחירים סבירים.סגור
- טען עוד
-
4.רשת יקרה , לא ליגוע בשום דבר (ל"ת)איל 05/2022/21הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.תעשו הגהה לכתבות שלכםמ 05/2022/20הגב לתגובה זו1 0תעשו הגהה לכתבות שלכםסגור
-
2.סופרפארם יקרה מאוד הכל יקר וצריך הרבה כסףשטויות במיץ עגבניות 05/2022/20הגב לתגובה זו3 0בשביל לקנותבסופרפארם גם דברים חיוניים אין להם פעם היו תיקי רחצה לתליה על הקיר עם תאים ומזה שנים א י ן למה? לך חפש אותי.סגור
-
1.במקום לבזבז הון עתק על פרסומאיםשרון 05/2022/19הגב לתגובה זו13 0שיורידו מחירים. זה יעבוד יותר טוב. באחריותסגור
-
בלה בלה בלהShai 05/2022/21הגב לתגובה זו2 0העיקר לא לשלם שכר נורמלי לעובדים ולמנהלי מחלקות בסניפיםסגור
-
חחחדור 05/2022/25הגב לתגובה זו0 0כעובדת סופרפארם לשעבר שילמדו להתיחס לעובדים ולא למספרים(הכסף כמובן)היחס מחפיר ועמידה על הרגליים משך משמרת שלמה.....ואוי למי שיתפס יושב/יושבתסגור