כסף וצרכנות

סופר פארם משנה את אסטרטגיית השיווק: זה המודל החדש

בעקבות התרחבות ענקית קמעונאות הפארם למגוון שווקים נוספים, הרשת הודיעה על שינוי גם באסטרטגיית השיווק: "בחרנו מודל ייחודי שמותאם לצרכים המשתנים"
מערכת ice |  11
סופר פארם (צילום ויקיפדיה/ ניר ודל)
רשת בתי המרקחת סופר-פארם הודיעה היום (רביעי) על מודל עבודה חדש למערך הפרסום שלה שינוהל בשתי יחידות מקצועיות נפרדות. יחידת הקריאייטיב והאסטרטגיה תוקם ותנוהל על ידי רם ברוך ונדב פרסמן כמשרד עצמאי, ואילו תקציב המדיה, האונליין והאופליין יחד עם ליווי אסטרטגי ינוהלו על ידי קבוצת מקאן.

ברשת מסבירים כי ההחלטה מגיעה, לאחר שני קמפיינים משמעותיים שקיימה לאחרונה. הראשון בכיכובה של השחקנית דניאל גל שעסק באתר סופר-פארם אונליין, ובמסגרתו השושקו קטגוריות חדשות כמו מכשירי כושר, מכשירי חשמל, ריהוט, ציוד לבעלי חיים, ואפילו קיאקים שנמכרים באתר. הקמפיין השני וההומריסטי שיווק את מותג Life, באמצעות משפיענים ויוצרי תוכן מובילים ברשת וביניהם עדן דניאל גבאי ומיה דגן ובליווי הקריינות והייעוץ המוזיקלי של שדרנית גל"צ דלית רצ'סטר.
 
עופר לוי, סמנכ”ל השיווק של סופר-פארם מסר: "אחרי שלושה עשורים של שותפות מוצלחת עם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי אנו יוצאים לדרך חדשה. בחרנו מודל ייחודי שמותאם לצרכים המשתנים, ואנחנו מאמינים שיאפשר לנו להמשיך להוביל בכל עולמות המיתוג והשיווק".
סופר-פארם מונה למעלה מ-270 סניפים, ופעולת מאז הקמתה ברישיון בית מרקחת. כאמור לאחרונה החלה הרשת להתרחב לתחומים נוספים, כשלצד את האונליין הקימה את רשת הדיילי'ס המציעה אוכל טרי ואת רשת מרפאות ביוטי קליניק המתמחה באסתטיקה רפואית.
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    אז לוקחים גבר מחופש לאישה ומנסים למכור ככה מוצרי נשים
    בויקוט 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיי מגעיל לקחת גבר הלבוש בבגדי נשים, כאילו נשיות היא תחפושת זולה, ולנסות למכור ככה מוצרים לנשים. איזה חוצפה. לא חסר משפיעניות נשים שאפשר לשים על שער הקטלוגים שלהם. הופכים להיות פה כמו באמריקה, עוד מעט יביאו מלכות דראג להקריא סיפורים לילדים בספריות ובבתי ספר. תפסיקו להכניס את בלבול הזהויות האמריקאי לכל מקום שרק אפשר.
    סגור
  • 7.
    מי קונה בסופר פארם? הכי יקרים שיש (ל"ת)
    לילך 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • קונה גם קונה
    זוהרה אלפסייה 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קונה רק בימי לייפסטייל שאז המחיריםי טובים.
    סגור
  • 6.
    שיווק
    דני 05/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תשנו את אסטרטגיית המחירים במקום השיווק
    סגור
  • 5.
    סתם יקרים
    מיקי 05/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הייתי חבר מועדון ואחר אכזבות חוזרות ונישנות קרע.י הכרטיס.קינה רק במחירים סבירים.
    סגור
  • טען עוד
  • 4.
    רשת יקרה , לא ליגוע בשום דבר (ל"ת)
    איל 05/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    תעשו הגהה לכתבות שלכם
    מ 05/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תעשו הגהה לכתבות שלכם
    סגור
  • 2.
    סופרפארם יקרה מאוד הכל יקר וצריך הרבה כסף
    שטויות במיץ עגבניות 05/2022/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בשביל לקנותבסופרפארם גם דברים חיוניים אין להם פעם היו תיקי רחצה לתליה על הקיר עם תאים ומזה שנים א י ן למה? לך חפש אותי.
    סגור
  • 1.
    במקום לבזבז הון עתק על פרסומאים
    שרון 05/2022/19
    הגב לתגובה זו
    13 0
    שיורידו מחירים. זה יעבוד יותר טוב. באחריות
    סגור
  • בלה בלה בלה
    Shai 05/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    העיקר לא לשלם שכר נורמלי לעובדים ולמנהלי מחלקות בסניפים
    סגור
  • חחח
    דור 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כעובדת סופרפארם לשעבר שילמדו להתיחס לעובדים ולא למספרים(הכסף כמובן)היחס מחפיר ועמידה על הרגליים משך משמרת שלמה.....ואוי למי שיתפס יושב/יושבת
    סגור