כסף וצרכנות

שיא כל הזמנים: זו כמות אוזני המן שמכרה חברת אחוה

מעל ל-1.5 מיליון אוזני המן באריזה אישית של "אחוה" נמכרו לרגל פורים, החברת מדווחת על גידול של 250% במכר של אוזני המן השנה לעומת שנה שעברה, יובל מלאך, סמנכ"ל המכירות של "אחוה": "למרות העליות במחירי חומרי הגלם דאגנו לשמור על מחיר זהה כמו בשנה שעברה"
מערכת ice |  2
אוזני המן (צילום פלאש 90)
למרות גל ההתייקרויות בענף המזון, מדווחת חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, על מכירות שיא של אוזני המן לרגל חג הפורים. בחודש האחרון מכרה החברה מעל ל-1.5 מיליון אוזני המן באריזה אישית, 200,000 יחידות מגשים של אוזני המן באריזת 450 גרם, 175,000 קרטוניות של אוזני המן באריזת 700 גרם, בסך הכל 258 טון אוזני המן שנמכרו בארץ ולחו"ל.
לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של "אחוה", מדובר בגידול של 250% לעומת שנה שעברה. "למרות העליות במחירי חומרי הגלם המחיר לא השתנה ואנו שמחים שהקהל הישראלי בוחר לקנות אוזני המן איכותיים במחיר מוזל, על פני אוזני המן במחירים מופקעים".  ​
בחברת אחוה אמנם מוכרים את אוזני המן במחיר זהה לשנה שעברה, אך לא כך בכל החברות. כזכור, השנה יוקר המחיה לא פסח על אוזני ההמן, והם התייקרו בכ-16%(!) משנה שעברה. על פי השוואת המחירים של 'ידיעות אחרונות', קילוגרם של אוזני המן ברשת רולדין יעלה כ-140 שקל לקילו, לעומת 120 שקל לפני שנתיים.
עוד לפני פורים, אחד מחשובי הרבנים בציונות הדתית, הרב שלמה אבינר, יצא בקריאה לא לאכול אוזני המן. ראשית, טוען הרב, כי אין זה מנהג בעל מקור יהודי קדום. שנית, הוא אומר, זהו מאכל לא בריא המכיל הרבה סוכר, שמן, והערך הקלורי שלו גבוהה. שלישית, זו הסיבה שהמחירים שלו עלו. פעם, אומר הרב אבינר, קילו אוזני המן עלה בין 30 ל-50 שקל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אחלה אחוה. חברה הגונה
    רמי 03/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוצרים טובים
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד.
    יוסי 03/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחלה אוזני המן אחוה
    סגור