כסף וצרכנות

המועצה הגדולה בישראל אישרה את התקציב השנתי

הערב כחמישים חברי מועצת מטה בנימין, המועצה הגדולה בישראל, אישרו את התקציב השנתי ל-2022 שיעמוד על סכום של 707 מיליון שקלים. ראש המועצה: "עשינו זאת תוך שמירה על איזון תקציבי ובלי לאכול את חסכונות העבר"
מערכת ice | 
ישראל גנץ, ראש מועצת בנימין (צילום הלל מאייר, פלאש 90)
חברי מליאת המועצה האזורית מטה בנימין אישרו הערב (רביעי) ברוב גדול את תקציב המועצה לשנת הכספים 2022. התקציב השנתי יעמוד על סכום של 707 מיליון שקל, היקף תקציב המועצה הוא במקום ה-19 מבין כל הרשויות המקומיות בישראל.
מועצת בנימין היא המועצה הגדולה ביותר בישראל ומונה כ-75 אלף תושבים ב-47 יישובים. לפי הודעת המועצה, מדובר בתוספת תקציבית של עשרות מליוני שקלים ביחס לשנה שעברה. ראש המועצה ישראל גנץ אמר כי מדובר בבשורה של ממש לתושבי בנימין. "בתקציב הנוכחי ייעדנו תוספות והשקעות משמעותיות לקידום החינוך, לתוספת תרבות וארועים, ולצרכי השירותים החברתיים". גנץ הוסיף כי "התקציב שאישרנו גובש באחריות תקציבית רבה. עשינו זאת תוך שמירה על איזון תקציבי ובלי לאכול את חסכונות העבר".

ראש המועצה הודה ל-50 חברי המליאה נציגי יישובי בנימין שתורמים לדבריו במשך השנה למען תושבי בנימין ולפיתוח ההתיישבות ושותפים בקידומה של המועצה. הוא הודה גם לעובדי המועצה האזורית על קידום הפעולות בשגרה.
גזבר המועצה ישראל מלאכי אמר כי "מלאכת התקציב נעשתה כשלנגד עיננו האתגרים הרחבים עמם מתמודדת ההתיישבות ורווחת תושבי בנימין, במים הסוערים במדינת ישראל. תקציב כזה יזניק בע"ה את בנימין קדימה".  

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה