כסף וצרכנות

גל גדות בעשרה שקלים: אלו הסרטים שיוקרנו היום בזול

משרד התרבות והספורט יחד עם התאחדות בתי הקולנוע מנסים להחזיר את הישראלים למסכים, והפעם להיטי ענק בעשרה שקלים בלבד, ביניהם "מוות על הנילוס" עם גל גדות, ושובר הקופות "ספיידרמן אין דרך הבייתה"
מערכת ice | 
גל גדות בעשרה שקלים (צילום pixabay, יוטיוב/ 20th Century Studios)
חגיגת קולנוע אמיתית תתקיים היום (חמישי) ברחבי הקולנוע בארץ, כאשר מיטב הסרטים שיצאו לאחרונה יוקרנו עבור הקהל הישראלי ב-10 שקלים בלבד. כן, אם עד היום היינו רגילים בעיקר לימי קולנוע עם סרטים ישראליים בלבד, הפעם - הלהיטים בחו"ל אצלכם על המסך במחיר זול במיוחד.
עבור היוזמה תחת השם "יום הקולנוע", שיתפו פעולה התאחדות בתי הקולנוע ומשרד התרבות והספורט, כאשר הפעם האחרונה בה נערך יום שכזה היה בתחילת דצמבר 2021. 

אלו סרטים ישראליים תוכלו לצפות מחר? הבולט מכולם הוא הלהיט "תמונת הניצחון" בבימויו של אבי נשר, בנוסף: "הנה אנחנו" של ניר ברגמן ו-"זרים מושלמים" של ליאור אשכנזי. 
ובמעבר חד לסרטים הזרים: טום הולנד יככב על המסך בישראל עם שובר הקופות "ספיידרמן אין דרך הבייתה", וגם עם סרט החדש "אנצ'רטד" יחד עם מארק וולברג. הכוכבת הישראלית גל גדות בסרטה החדש "מוות על הנילוס", "לב שקט" של קייט וינסלט, "הדוכס" עם הלן מירן, "סוכן הצללים" עם ליאם ניסן" ועוד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה